Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga ik zeker doen mocht ik toch nog een beetje last krijgen neem ik 5MG dia maar dit hoofdstuk is voor mij aardig goed afgesloten. We wachten het nog even af. Heb me in tijden in ieder geval niet zo goed gevoeld. Iedereen bedankt voor de hulp en tips."
"G is voor mij nu verleden tijd. Ik heb vannacht een lekkere nacht van 12 uur slaap gehad en ik denk nu terug.. jonge jonge wat ben jij dom geweest maar zeker blij dat dit is alles over is. Wat betreft Gaba b heb ik nog genoeg diazepam en bromozalam in huis (dit ga ik niet elke dag gebruiken maar mocht de craving zo erg zijn ,'wat ik niet ga verwachren'. Dan heb ik iets achter de hand."
"Dia en G is wel het gene dat ik kwa afkicken in huis kan halen. Pregabaline zou ik ook nog kunnen halen. Zoals het nu zo gaat ga ik morgen na een nacht slapen op bromozalam verder op 1.6 hopen dat ik wat rust kan pakken. En morgen mentaal weer sterk er voor kan."
"Hallo ik ben sinds gisteren begonnen met afbouwen van mijn ghb verslaving. Op de hartkloppingen en hartslag van 130 op sommige tijden is dit allemaal best te doen alleen.. mentaal is dit zo zwaar ik word al angstig van mensen die buiten aan het praten zijn, deuren van Autos en de buurvrouw die stofzuigt. Ik zit op 1.8ML dus het is nog een stukje. 1.8ml per 2 uur en ik gebruik nu vanaf de zomervakantie elke dag. Iemand misschien tips?"
"1.8ml per 2 uur maar dan is er wel veel onrust, angst en hoge hartslag. dus dan zit ik te laag? Aan het afbouwen ik kom van 2.5ml"
"Ik wilde het zo snel mogelijk doen dus ik ben na 4 uur slapen vannacht op diazepam naar 1.8 gegaan.. maar die vlieger gaat niet op. Ik heb mezelf nu wel redelijk stabiel op 1.8 zitten maar dit heeft me mentaal wel even een knoei gegeven."
"Ik heb uiteindelijk 50ml er bij gehaald en ga vanaf nu 0.2 naar beneden ook heb ik voor de laatste 1ML 4 dia gehaald van 10mg. Op naar zondag nuchter zijn!"
"Bedankt voor de help en tips mensen."
"Nadat ik gistermiddag mijn bromozalam binnen heb gekregen rond 14:00. (ik had mezelf op 1.5ML zitten op dat moment) ben ik naar de voordeur gesprint en gelijk een halve pil ingenomen.. eindelijk! De hartkloppingen en de angst het was allemaal weg. Rond 18:00 heb ik steun van mijn vriendin gekregen die klaar was met werken. En vanaf daar heb ik alles op alles gezet om mezelf te pushen naar 1.2 dit was geen makje maar die bromozalam echt top spul! Weer een halfje er in we zijn als een blok beton de bank in gezakt en gelachen heerlijk gevoel. Toen ik me comfortabel genoeg voelde en het aan durfde op 1.2ml te slapen heb ik nog een Bromo er in gegooit. Vannacht heb ik 8 uur lang geslapen en ben wakker geworden alsof ik herboren ben. Tot nu aan toe heb ik nog geen G meer gehad ik tril wat lichtjes nog 4 Diazepam achter de hand dus ik kan met bijna alle zekerheid zeggen.. its over ik heb me lang niet zo blij gevoeld als nu. Ik weet dat brormozalam niet gebruikt word als afkick middel maar voor mij heeft dit het hem echt gedaan. Nu de mentale strijd aan gaan. Maar dan denk ik wel even terug aan 2 dagen geleden toen ik met een hartslag van 136 op de bank lag en dacht dat ik het loodje zou leggen."