Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , ik heb morgen een feest en wil graag 3mmc of xtc gaan gebruiken. Maar ik heb astma en neem in de ochtend en avond voorhet slapen elke dag flixotide en soms ventolin beide in diskus vorm. voor het laatste keer vandaag (15 feb) rond 10 ventolin genomen (feest begint vrijdag 17 feb rond 11 inname waarschijnlijk rond 12/1) ik wil de drugs in kleine hoeveelheid nemen. Zal dit voor grote problemen zorgen of is dit gewoon mogelijk. En zijn er mensen die het zelfde hebben en ook xtc of 3mmc hebben genomen (of vergelijkbare drugs) Ik heb gelezen dat ventolin niet goed is om te mixen. Maar omdat het maar 4-6 uur in je lichaam is is het dan mogelijk om het dan vanaf vandaag niet meer te gebruiken zodat ik vrijdag veilig kan xtc of 3mmc kan gebruiken."
"(Hallo ik ben en man en heb een lengte van 170 cm en weeg 69 kg ik doe twee keer per week boksen en ging tot 2-3 weken terug bijna elke dag gewichtheffen.) Ik heb gister en vandaag Ritalin (niet op recept) genomen beiden 25 mg. Voor te studeren. Ik had na de mogelijke bijwerkingen en gevaren gekeken. 4/5 uur na dat het begon in te kicken. Merkte ik dat ik me hartslag licht in me keel voelde doet geen pijn . Als ik me hartslag via me pols voel dan is regelmatig. Kan het dan hartkloppingen zijn of komt het door dat ik er nu ook op let dat ik mijn hartslag voel of kan het te maken hebben met de comedown? En als ik ergens anders mee bezig ben dan voel ik mijn hartslag weer niet in mijn keel."