Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc en astma

3mmc en astma

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Gg.62Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo , ik heb morgen een feest en wil graag 3mmc of xtc gaan gebruiken. Maar ik heb astma en neem in de ochtend en avond voorhet slapen elke dag flixotide en soms ventolin beide in diskus vorm. voor het laatste keer vandaag (15 feb) rond 10 ventolin genomen (feest begint vrijdag 17 feb rond 11 inname waarschijnlijk rond 12/1) ik wil de drugs in kleine hoeveelheid nemen. Zal dit voor grote problemen zorgen of is dit gewoon mogelijk. En zijn er mensen die het zelfde hebben en ook xtc of 3mmc hebben genomen (of vergelijkbare drugs)

Ik heb gelezen dat ventolin niet goed is om te mixen. Maar omdat het maar 4-6 uur in je lichaam is is het dan mogelijk om het dan vanaf vandaag niet meer te gebruiken zodat ik vrijdag veilig kan xtc of 3mmc kan gebruiken.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed dat je deze vraag stelt!

Wat betreft de combinatie met de Flixotide en Ventolin durf ik eerlijk gezegd geen uitspraken te doen. Wat ik wel weet is dat een vriendin van mij astma heeft en toen ze een keer 3mmc gebruikte dit leidde tot een hevige astma aanval die avond en ze hier daarna nog dagenlang last van heeft gehad (benauwd, hoesten, piepende ademhaling). Het is natuurlijk lastig om met zekerheid te zeggen dat dit van de 3mmc komt maar opvallend was het wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."