Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat gelul over plantaardige produkten, zoals spirulana... Het gaat niet om de vervanging, maar om de toevoeging. Als je veel drugs gebruikt pleeg je roofbouw op je lichaam. Als je dit niet aanvult met supplementen dan hersteld je lichaam steeds moeilijker. En je gaat steeds sneller achteruit. Als je iets fout toevoegd aan je lijf, dan moet je er ook iets goeds tegenover zetten. Ik doe dit nu al de laatste zeven jaar en ben de dag na het gebruik van drugs weer als nieuw. Je lichaam hersteld zich alleen tijdens je slaap. Flikker een dosis multivitamine in en een temazepammetje voordat je gaat slapen en je voelt je de dag erna een stuk fitter. Oja en nog wat: spirulina is geen alg. Beter is nog om chlorella te slikken. http://www.groenedag.org/R1/NL/Prod/Chlo/fmChlorel.html PS.. ik ben geen verkoper hoor of een produkt promoter. Ik weet gewoon heel veel over voeding en de werking ervan op je lichaam."
"ik heb zelf voor het eerst ghb gemaakt. Maar de kleur is een beetje gelig. Wat is er dan mis gegaan? Hoe krijg ik de kleur helder?"
"Wat voor vloeistof dan? Ik snap er geen reet meer van."
"Ja, zo simpel zou je het wel kunnen bedenken ja. Maar toch lijkt het me niet zo. Firma list en bedrog zou ik denken. Wat is nou waar?"
"flash kieke zei: Logisch(Mijn logica :P ) gezien is vloeibare speed----->ghb met speed toegevoegd. Eigenlijk niet,maar ja. Klik om te vergroten... Haha, die combinatie innemen, los van elkaar geeft inderdaad wel hetzelfde effect."
"venomdrums zei: Vertel eens een eigenschap die je normaal niet hebt maar met speed op wel die jezelf totaal niet leuk vind. Ik zal zelf even beginnen. Ik kan met speed op mezelf helemaaaaaal gek maken. Een voorbeeld?? oke neem vandaag.. eenmaal thuis verteld me vriendin iets over vroeger voor onze relatie over een andere gast maar helemaal niks over sex of hoe dan ook( ging erover dat hij mee ging naar huis en ze schoenen uitdeed en hij dat beter nioet had kunen doen).. nu wil het geval dat ik dan dus direct allerlei beelden in me kop krijg.. word misselijk en verdrietig, beetje depri/angstig.. Er spookt vanalles door me heen dan en het erge is dat het nog niet ophoud ook..zelfs nu ik hier zo zit lmet muziek op blijft het malen en malen.. gek word je ervan..mja zal wel weer over gaan zoals altijd.. iemand een speedy eigenschap?? Klik om te vergroten... Joh, dat denk je maar.. het zit gewoon tussen je oren"
"http://www.eigenkracht.nl/publicaties/sportfitness/ghb"
"Duhuh.... was het dus maar zo simpel dan, had ik deze vraag niet gesteld."
"Iemand enig idee hoe vloeibare speed gemaakt wordt?"