"Hallo allemaal,
Ik ben een 17 jarige jongen van rond de 65kg en een normale lichaamsbouw. Ik lees al een tijdje mee op het forum en twijfelend dit bericht te schrijven maar na dit tripweekend wilde ik dit toch wel gaan doen.
Ervaring: Truffels, Wiet, XTC Pil, MDMA kristallen, 1p-LSD en Coke
Net zoals heel veel jongeren van mijn leeftijd raakte ik de laatste tijd nieuwsgierig naar Drugs toe en hierbij ligt dan ook het probleem. Ik ben als baby geadopteerd door Nederlandse ouders nadat besloten was dat mijn Colombiaanse moeder niet in staat was voor mij te zorgen ivm o.a verslaving. Veel meer informatie heb ik ook niet maar aangezien coke en colombia hand en hand gaan lijkt het mij en mijn vriendengroep goed mogelijk dat het probleem daar ligt.
trip 1: Truffels, ik begon niet zoals de meesten met een jointje maar met een doosje truffels aangezien ik hier leuke ervaringen van vrienden over had meegekregen. Ik weet niet meer wat mijn startdosis precies was maar uiteindelijk zal ik rond de 12gram naar binnen hebben gewerkt. Mijn beste vriend was hier bij mij als tripsitter en had zelf al eens eerder goed getript op dezelfde soort dosis maar met een hoger gewicht. Na 4 hele uren lang wachten en wij al in bed lagen omdat we niks meer verwachtten van de trip , begon ik iets te voelen. Ik heb in de 3 uur durende trip alleen een vage wiskunde obsessie gehad waarin het enige belangrijke op dat moment voor mij was om een lineaire vergelijking op te lossen. Geen kleuren, geen hallucinaties niks, noppes nada.
Trip 2: XTC pil 1 2/3( in totaal 205mg). Mijn beste vriend en ik besloten samen te trippen. Hij had al eens eerder xtc op en we hebben de pillen laten testen op 124 gram uit mijn hoofd. Ik nam 3 pillen mee, hadden een gezellige setting, leuk muziekje en eten en we waren er klaar voor. Beide begonnen we met een startdosis van een halve pil (62mg), hij weegt 75kg en ik 65. Na een tijdje begon hij wat te voelen, en uiteindelijk heeft hij een fantastische trip gehad. Ik veranderd van medetripper in zijn tripsitter. Nu voelde ik in tegenstelling tot de bij de truffels helemaal niks. Waar is die xtc in godsnaam gebleven vroeg ik mij tijdens zijn trip af. Gelukkig heb ik toch enorm genoten van de avond aangezien mijn beste vriend en ik een ontzettend hechte band hebben. Maar de volgende ochtend baalde ik echt als een stekker. (Ik was gewoon blijven bijnemen tot die 1 2/3 pil in de hoop dat het toch zou opkomen)
In de tussentijd heb ik ook nog 2 jointjes geprobeerd. 1 met wederom mijn beste vriend en de andere met mijn vriendengroep. Had ook geen effect op mij
Trip 3: Cocaïne, 250mg. Met mijn vriendengroep wilde ik wel eens cocaïne proberen. Zij hadden mij aangeraden om gelijk de 250mg te snuiven in lijntjes om te proberen om dan mijn lichaam wel te triggeren iets te voelen. Zij namen een startlijntje van 100mg en gingen daar lekker op. Mijn 250mg lijntjes kickten iets later in en ik werd er ook een stuk minder energiek van dan zij. Het leek wel of ik een soort van herkenningsgevoel had wat ik niet wist te omschrijven. Ik voelde wel iets van de coke, maar veel minder dan zij met een lagere dosering en ik voelde daarna ook geen dip of een verdoofde neus oid.
Trip 4: MDMA en 1p-LSD. Ik had nu besloten met mijn beste vriend om maar eens te proberen of ik wel van MDMA kristallen kon genieten. Ik besloot een dosis van 500mg geplette kristallen te nemen (Ja, ik weet dat dit een ontzettend hoge dosis is maar aangezien ik totaaal niks voelde van die 200+ mg XTC pil..) Ik had de dosis op, besloot lekker te gaan douchen en toen kickte het na denk ik 40 min al in. Ik voelde iets van 5/10 minuten een LSD rush, ik zag patronen in een schilderij, ik zag kleuren, ik vond het echt geweldig! Daarna kwam het liefdevolle op en het was echt een goede trip. Wel heeft het uiteindelijk wel maar 2 uur geduurd? Terwijl mijn beste vriend 8 uur bezig was op die xtc pillen.
We hadden voor ernaast nog RC Benzofury gekocht (200mg) en 1p-LSD gekocht (300 microgram). Omdat mijn beste vriend had gelezen dat Benzofury een leuke aanvulling zou zijn op een MDMA trip besloot hij mij de inhoud van het zakje, waarvan hij dacht dat het Benzofury was, te geven. De volgende ochtend. Vonden wij het lege zakje 1p-LSD en een vol zakje Benzofury. Wat dus betekende dat ik 300microgram LSD binnen gekregen hadden zonder dat wij het wisten en hier begon het probleem. Deze fout, want het was echt een fout had best fout af kunnen lopen, want 300microgram 1p-LSD is niet niks en al helemaal niet als je geen trip verwacht maar bij mij gebeurde er die avond vrijwel niks. Hij gaf mij die 1p-LSD nadat ik al ver uit mn MDMA piek was en daarna begon ik mij echt slecht te voelen, ik ben de hele nacht kotsmisselijk geweest en kon de volgende dag ook amper eten. Nu zijn we een paar dagen verder, ik nam de MDMA en 1p-LSD op vrijdag en het is nu dinsdag, en voel mij nogsteeds absoluut niet topfit. Ik heb trouwens helemaal geen last van een MDMA dip oid, mentaal voel ik mij echt lekker. Het is nogsteeds dat kutgevoel dat na het nemen van de 1p-LSD opkwam.
Hoe kan dit steeds? Waar was die XTC gebleven? Ik voelde niks maar het zat toch echt in mn lichaam? Waarom werkt de coke minder? Waarom werkt de MDMA minder lang? Hoe heb ik 300microgram 1p-LSD binnengekregen en voelde ik daar qua trip niks van? En hoe kan ik mij ziek voelen van een RC terwijl die niet eens voor een trip gezorgd heeft?
Zo veel vragen en geen antwoorden. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen"