Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je het harde inslaan niet prettig ervaart zou ik gaan voor een lage dosis. Je weegt 55 kilo dus 55mg is dan het beste denk ik om toch het gevoel te krijgen, maar niet in paniek te raken of ongemakkelijk te worden door de inslag. Bijdoseren kan altijd maar houd erg rekening mee dat dat het extra schadelijk maakt."
"Goedenavond mensen, lees al een tijd met intresse jullie forum, nu zit ik zelf met een vraag die ik hier nog niet voorbij heb zien komen. Mijn moeder is al ca 5 jaar manisch depressief vele keren in gesloten inrichting gezeten ( 1 jaar totaal over 5 jaar). Ze heeft alle soorten antidepressiva gehad. Waarvan de ene nog slechter uitpakte dan de andere. Het enige wat haar nu nog een beetje stabiel houdt is lithium(priadel). Toen ze dit niet meer nam kreeg ze een psychotische episode van een week. Nu is mijn vraag zou het kunnen dat we een keer mdma proberen. Momenteel wordt gebruikt; zolpidem 10 mg voor slapen Seroquel 25mg voor slapen Priadel 400 mg Lorazepam 1mg 2x1 zonodig Geen moa remmers of ssri's dus in principe geen extra risico op het serotonine syndroom, naar mijn weten. Ik ben vooral benieuwd naar jullie verwachtingen hoe zoiets zal gaan. Kan de mdma er voor zorgen dat mw toch nog ooit een geweldige avond heeft. Of is dat door de onstabiele neurotransmitters bij haar niet mogelijk om toch nog een keer een geweldige avond te beleven. Ben me bewust van de risico's weken na het gebruik bij een instabiel persoon Graag eerlijke antwoorden van wat jullie verwachtingen zijn Groeten Edit: mijn moeder heeft nog nooit mdma of en andere niet medische drug gebruikt"