Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA kristallen

MDMA kristallen

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Emma2017Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik heb net het hele forum afgespoord maar kan geen goed antwoord vinden op mijn vraag, vandaar dat ik het zo even doe.

Ik heb meerdere keren xtc in pilvorm gebruikt, maar elke keer als ik dit neem lijkt hij bij mij veel harder in te slaan dan bij anderen. Hierdoor neem ik meestal minder dan 1/8 per keer (pil rond de 200mg) en pak na 3 kwartier/1 uur bij. Meestal kan ik een hele avond gebruiken met een kwart of een halve pil.

Nu wil ik binnenkort voor de eerste keer MDMA in kristalvorm doen (thuis, met mijn vriend) en vroeg me af welke dosering ik het beste kan pakken.

Ik lees veel over lichaamsgewicht x 1/1,5mg en dan bijpakken met 1/3 van de begindosering, maar vraag me af of dit niet veel te veel is voor me?

Iemand die ervaring heeft met een lage tolerantie en goed doseren/bijpakken?

Ik ben 19 jaar, ongeveer 1,70 en weeg ongeveer 55 kg.

Alvast bedankt!
G
GeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het harde inslaan niet prettig ervaart zou ik gaan voor een lage dosis. Je weegt 55 kilo dus 55mg is dan het beste denk ik om toch het gevoel te krijgen, maar niet in paniek te raken of ongemakkelijk te worden door de inslag. Bijdoseren kan altijd maar houd erg rekening mee dat dat het extra schadelijk maakt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal zou ik gewoon voor je eerste dosering 1mg per kg zeggen, maar aangezien je aangeeft zo heftig te reageren zou ik gewoon dezelfde dosis aanhouden als bij pillen. XTC=MDMA namelijk, dus waarom zou ze nu in enen anders moeten gaan doseren, @Geertje?

Je neemt normaal blijkbaar 25mg de eerste keer dus doe dat nu ook gewoon lekker. Houd er alleen wel rekening mee dat MDMA maximaal 84% puur is en je de dosering dus nog wel moet omrekenen. 25mg/0,84=30mg MDMA kristal. Dit gaat er wel vanuit dat je kristallen volledig zuiver zijn, terwijl dat in de praktijk vaak niet zo is. Wil je de zuiverheid weten zul je nog even met je kristallen langs het testcentrum moeten uiteraard.
E
Emma2017Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Langs het testcentrum ben ik al geweest. De kristallen zijn 70% zuiver, dit zou dan dus 36 Mg kristal zijn om 25 Mg te krijgen.

Nog 1 vraag, hoe zit dit met bijpakken? Kan ik net zoals met xtc een uur later weer 25 Mg bijplakken of is de werking van kristallen sneller/langzamer?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kristallen werken precies hetzelfde als pillen, dus je kunt gewoon hetzelfde schema aanhouden als je gewend bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."