Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben Geert, ik ben een chronische pijnpatient. Jarenlang gebruikte ik hoge dosissen captagon bij speciale gelegenheden (uitstappen met de kinderen, huwelijken..) Sinds Captagon enzo niet meer bestaan ben ik wanhopig!!! Rilatine is het enige dat nog bestaat, maar er is geen enkele doc die me dat wil voorschrijven. Kan iemand me helpen??? Alleen met een amfetaminepreparaat heb ik enkele kwaliteitsvolle dagen. Alvast bedankt iedereen."
"Geert44 zei: Hallo, ik ben Geert, ik ben een chronische pijnpatient. Jarenlang gebruikte ik hoge dosissen captagon bij speciale gelegenheden (uitstappen met de kinderen, huwelijken..) Sinds Captagon enzo niet meer bestaan ben ik wanhopig!!! Rilatine is het enige dat nog bestaat, maar er is geen enkele doc die me dat wil voorschrijven. Kan iemand me helpen??? Alleen met een amfetaminepreparaat heb ik enkele kwaliteitsvolle dagen. Alvast bedankt iedereen. Klik om te vergroten... Echt niemand die me kan helpen???? *knip* Dit doen we dus maar niet."