Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCaptagon en aanverwanten bestaan niet meer

Captagon en aanverwanten bestaan niet meer

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Geert44Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik ben Geert, ik ben een chronische pijnpatient.
Jarenlang gebruikte ik hoge dosissen captagon bij speciale gelegenheden (uitstappen met de kinderen, huwelijken..)

Sinds Captagon enzo niet meer bestaan ben ik wanhopig!!!
Rilatine is het enige dat nog bestaat, maar er is geen enkele doc die me dat wil voorschrijven.
Kan iemand me helpen???
Alleen met een amfetaminepreparaat heb ik enkele kwaliteitsvolle dagen.
Alvast bedankt iedereen.
G
Geert44Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geert44 zei:
Hallo, ik ben Geert, ik ben een chronische pijnpatient.
Jarenlang gebruikte ik hoge dosissen captagon bij speciale gelegenheden (uitstappen met de kinderen, huwelijken..)

Sinds Captagon enzo niet meer bestaan ben ik wanhopig!!!
Rilatine is het enige dat nog bestaat, maar er is geen enkele doc die me dat wil voorschrijven.
Kan iemand me helpen???
Alleen met een amfetaminepreparaat heb ik enkele kwaliteitsvolle dagen.
Alvast bedankt iedereen.
Klik om te vergroten...


Echt niemand die me kan helpen????

*knip* Dit doen we dus maar niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."