Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik een joint rook eet ik 2x zoveel normaal kan ik maar 1 broodje kebab op als ik stoned ben wel 3 of 4! dus gewoon meer blowen dan ga je ook meer eten Gr ganjaman"
"stuikeuh zei: Als ik pure hasjie joint rook brand hij scheef of de hasj zelf verbrand niet wss ligt dit aan te weinig tabak of aan iets anders als je me kan helpen laat berichtje achter greetz wittn Klik om te vergroten... Hey als je geen tabak bij wilt doen doe er dan gewoon wiet bij dan brand die altijd goed bij mij! Gr GANJAMAN"
"dutch-lycan zei: -spaceman- zei: iemand aanspreken die de shop uitloopt of in wil lopen en vragen of ie ook voor jouw wil scoren... is vaak genoeg gelukt vroegah bij mij! Klik om te vergroten... dan heb je wel kans dat er een grote top uit word gejat Klik om te vergroten... Ik was begonnen toenik 14 was, met nog heel wat vrienden van me die toen ook 14 waren. en dan stonden we met 5/6 man bij de parkeerplaats van de shop we kregen altijd binnen een kwartier, soms kwamen we er en kwam iemand uit de auto en huppa weer gefixt, er is trouwens nooit wat uitgejat ja 1x door een neger maar dat kan gebeuren! Gr ganjaman"