Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"manus zei: Dat kan wel maar je kunt het beter niet drogen in een kleine afgesloten ruimte want het vocht moet weg kunnen. Waarom niet gewoon drogen in de open lucht? Klik om te vergroten... Kun je toppen dan drogen in open lucht?"
"Hoi iedereen, Ik was van plan een stuk of 5 wietplantjes in het bos achter in mijn tuin te zetten, het probleem is de afstand tussen een wandelpad waar regelmatig mensen met een losse hond wandelen en dat ligt zoiets 6-10 meter van de plaats waar ik het zou willen plaatsen.. zouden ze de geur opmerken? Of zouden ze het niet ruiken? Ze hadden me verteld dat in open lucht het niet echt hard ruikt maar ik weet het niet goed.. ik wil niet dat ze gejat worden.. Tips?"
"Hallo iedereen, ik was van plan een paar planten buiten in het bos te zetten in potten van 10liter (met potgrond erin). 5Quick ones [autoflower] 3Royal Kush [autoflower] 1Royal Bluematic [autoflower] 1Royal AK automatic [autoflower] Ik ga ze geen cannabisvoeding geven omdat het niet nodig is zeggen ze op elk forum.. ik ben een beginner wat raden jullie mij aan te doen? En bij het drogen... alles moet zo stiekem mogelijk gebeuren.. Zou het drogen ook in een compostbak gaan met daarbinnen isolatie in, en daar wat draden spannen en in het bos ergens zetten zou dat gaan? Tips zijn natuurlijk welkom!"
"SmartieAndMe zei: De geur valt wel mee, zorg wel dat je echt een goede verstopplek hebt want anders worden ze gejat. Achter een bosje is niet voldoende, dan vinden liefhebbers ze wel De stank is het ergst bij het drogen, maar dan hangen ze niet in het bos neem ik aan Klik om te vergroten... Ik wou het drogen in een compostbak natuurlijk zonder compost in :P met isolatie steken. Dan het in de grond steken, en een paar lakens erover leggen zodat de bovenkant ook wat warmte heeft.. ook op dezelfde spot. Zou dat kunnen? Of hoe kan ik het beter drogen?"
"SmartieAndMe zei: Als je je wiet onder de grond wilt drogen zal het waarschijnlijk niet lukken. Je moet zorgen voor een droge omgeving om te drogen, dus niet onder de grond en ongeventileerd. Dan wordt het broeierig en vochtig en gaat het schimmelen. Wiet kun je het beste op zijn kop ophangen bijvoorbeeld op zolder Klik om te vergroten... En als ik nu een klein chaletje ga kopen van 2meter op 3meter en hoogte 2meter (het zijn allemaal autoflower zaden die ik wil kweken, zouden die daar groeien? Ik had gehoord dat ze geen fuck om licht geven? Of een led lamp? Maar de ledlamp moet wel met batterijen zijn) en daar ook de toppen laat drogen dan? Zou dat niet gaan? (Ik kan aan een vriendenprijs chaletje kopen voor 120€ MAX [isolatie, deur, slot, schuin dak, zelfs een raam kan ik erbij vragen maar een raam kunnen ze gewoon maar kapot kloppen en alles meepakken)"
"SmartieAndMe zei: Juist in de open lucht Als het niet ventileert gaat het schimmelen in plaats van drogen. Klik om te vergroten... Dus als ik men toppen gwn in een donkere plek in het bos hang gaat alles goedkomen? Misschien wel een afdakje maken voor de regen ?"
"SmartieAndMe zei: Ik heb vaker autoflowers thuis gehad en merk eigenlijk altijd dat licht het allerbelangrijkste is. Waar wou je dat hokkie neerzetten dan? Gewoon in het bos? Staat er geen week en dan is het gesloopt... Klik om te vergroten... Ik heb gevraagd aan een maat of die het kan laten drogen, dat gaat gelukkig wel. Hij wil wel wat lenen maar dat mag hij. Maar het kweken daar zal ik straks een foto van opzetten waar het ongeveer is"
"SmartieAndMe zei: Kan nog wel eens moeilijk worden, tenzij er gaatjes rondom inzitten zodat er lucht doorheen kan stromen.. Klik om te vergroten... Ik kan het klepje laten openstaan 1/8 ofzo iets.. Zou het echt niet gaan in een opbergkast voor buiten?"
"SmartieAndMe zei: Of het buiten gaat lukken hangt af van de luchtvochtigheid. Als het in die periode veel regent en het bos is flink nat, ga je het denk ik niet goed droog krijgen... Sowieso moet het inderdaad droog hangen tegen de regen. Het beste is binnen drogen op een goed geventileerde droge plek. Ik heb geen ervaring met buiten drogen... Klik om te vergroten... [/img] Hier wou ik het dan eigelijk in drogen.. zou dat echt niet gaan?"
"Of zou ik het ook gewoon in een zwarte tent in het bos kunnen laten drogen?"