Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar drogen?

Waar drogen?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Kan nog wel eens moeilijk worden, tenzij er gaatjes rondom inzitten zodat er lucht doorheen kan stromen..
Klik om te vergroten...

Ik kan het klepje laten openstaan 1/8 ofzo iets..
Zou het echt niet gaan in een opbergkast voor buiten?
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Of het buiten gaat lukken hangt af van de luchtvochtigheid. Als het in die periode veel regent en het bos is flink nat, ga je het denk ik niet goed droog krijgen... Sowieso moet het inderdaad droog hangen tegen de regen.

Het beste is binnen drogen op een goed geventileerde droge plek. Ik heb geen ervaring met buiten drogen...
Klik om te vergroten...
[/img]

Hier wou ik het dan eigelijk in drogen.. zou dat echt niet gaan? :(
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of zou ik het ook gewoon in een zwarte tent in het bos kunnen laten drogen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom droog je het niet gewoon binnen? Hang het op zijn kop in je klerenkast en met drie dagen is het droog...
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Waarom droog je het niet gewoon binnen? Hang het op zijn kop in je klerenkast en met drie dagen is het droog...
Klik om te vergroten...

2 tot 3 weken zeiden ze dat ze goed gedroogd zijn en lekkere kwaliteit hebben, maar in de klerenkast? Zou je dat niet hard rieken? Mijn ouders horen het woord 'wiet' niet erg graag.
(Ja ik woon nog bij mijn ouders..)
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
manus zei:
Dat kan wel maar je kunt het beter niet drogen in een kleine afgesloten ruimte want het vocht moet weg kunnen. Waarom niet gewoon drogen in de open lucht?
Klik om te vergroten...

Kun je toppen dan drogen in open lucht? :openmouth:
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo iedereen, ik was van plan een paar planten buiten in het bos te zetten in potten van 10liter (met potgrond erin).
5Quick ones [autoflower]
3Royal Kush [autoflower]
1Royal Bluematic [autoflower]
1Royal AK automatic [autoflower]
Ik ga ze geen cannabisvoeding geven omdat het niet nodig is zeggen ze op elk forum.. ik ben een beginner wat raden jullie mij aan te doen?
En bij het drogen... alles moet zo stiekem mogelijk gebeuren..
Zou het drogen ook in een compostbak gaan met daarbinnen isolatie in, en daar wat draden spannen en in het bos ergens zetten zou dat gaan?

Tips zijn natuurlijk welkom! :rockband:
m
manusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat kan wel maar je kunt het beter niet drogen in een kleine afgesloten ruimte want het vocht moet weg kunnen. Waarom niet gewoon drogen in de open lucht?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Juist in de open lucht :wink: Als het niet ventileert gaat het schimmelen in plaats van drogen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan nog wel eens moeilijk worden, tenzij er gaatjes rondom inzitten zodat er lucht doorheen kan stromen..
G
GanjaWoutLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Juist in de open lucht :wink: Als het niet ventileert gaat het schimmelen in plaats van drogen.
Klik om te vergroten...

Dus als ik men toppen gwn in een donkere plek in het bos hang gaat alles goedkomen? Misschien wel een afdakje maken voor de regen ?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of het buiten gaat lukken hangt af van de luchtvochtigheid. Als het in die periode veel regent en het bos is flink nat, ga je het denk ik niet goed droog krijgen... Sowieso moet het inderdaad droog hangen tegen de regen.

Het beste is binnen drogen op een goed geventileerde droge plek. Ik heb geen ervaring met buiten drogen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."