Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkweek te doen dan?"
"Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo? (Graag mensen uit Belgie zelf die reageren) Ik vroeg me dit af omdat ik het wel eens hoor maar niet zeker weet of er echt wiet in Belgie wordt gerookt.."
"Beanhead zei: Of er veel mensen blowen in Belgie? Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen! En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen Klik om te vergroten... Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie. Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?"