Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oud en nieuw van 2013 was mijn eerste ervaring met speed/hard drugs. Ben er toen eigelijk ook meteen verslaaft aan geraak voor ongeveer een jaar. Echt een diepte punt van mijn leven. Sindsdien geen speed meer voor mij"
"Dit is zeker een uitgebreid trip report compliment. En het kunnen blijven smoken ervaar ik zelf ook met 3mmc en ketamine. Het is all een tijd geleden dat ik zelf xtc heb gebruikt, maar deze trip report maakt mij wel nieuwsgierig om het weer eens te gebruiken."
"Wiet, nicotine, alcohol en redbull"