Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gele ups, hiervoor ook heiniken, goldbars en boedhas gehad. Maar deze ups zijn de beste tot dusver. De inslag duurde wel wat lang maar de high bleef zo lang hangen."
"cafeïne overschot zou ook kunnen, dan heb je ook dat nare gevoel. drink je veel koffie thee of cola of andere dingen waar cafeïne in zit (chocola bijv. Zit het ook in) zou dat ook s in de gaten houden."