Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo! wij zijn momenteel nog lekker wakker en willen nog niet slapen. Zal een aantal van jullie toch vast erkennen? we zijn even kwijt wat we nou kunnen doen dus we hoopte op hulp van jullie. Wat zijn dingen waar je je mee bezig houdt op een after, alles is welkom"
"Hee ik heb dat ook!"
"Hallo ik en mijn vrienden nuttigen nogal wel eens wat miauw (3mmc) heerlijk spul! Wij gebruiken dit al een langere tijd en misschien ook wel wat vaker dan zou moeten en vaak het hele weekend. Wat zijn nou de langdurige klachten die jullie hebben ervaren want buiten wat moeizame maandagen/dinsdagen lijken we soms wel immuun voor aftakeling. Omdat we dit al langere tijd doen vragen we ons af wanneer dit begint. En zijn er mensen die dit ook zo ervaren"
"Wij gebruiken nu ongeveer 2 jaar best regelmatig. Dit is natuurlijk opgebouwd maar het is best gewoonlijk dat het elk weekend word genuttigd vaak ook wel van vrijdag tot zondag heel soms maandag er nog bij als we niks te doen hebben. In Corona tijd is het wat uit de hand gelopen maar het gaat dus best goed met ons ondanks het wekelijkse slaap te kort in het weekend. Waar zou je de schade moeten zien?"