Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"cunt zei: ja komt goed maar kan nog wel ff duren want ga minstens 2 mnd stoppen met xtc .. Klik om te vergroten... en heb je xtc nou al een keer via de achterkant gebruikt? :P je zou het laten weten hé...."
"Saivy zei: Dat was toch ontopic? Klik om te vergroten... wat :P ??"
"stelling die ik verzonnen heb, Voor mensen die een zwakke maag hebben en snel overgeven van xtc is de oplossing t' pilletje anaal in te brengen :P Ik zat daar zo een beetje over na te denken maar ik denk wel dat t' werkt voor mensen met een zwakke maag. In mijn omgeving heeft nog nooit iemand een pilletje op deze manier ingenomen ik zelf ook niet. Misschien heeft iemand anders hier ervaring mee? maar in iedergeval komt het niet in aanraking met je maag dus is het kotsprobleem denk k opgelost??"
"als je t dan toch over een testkonijn hebt, ik heb schranz volgens mij ergens in een oud topic wel is horen zeggen dat hij dat echt nog is zou willen proberen, dus is t er al van gekomen schranz??"
"^net of jij nog nooit een zet pil heb gehad, die heb je ma er vast wel is ingedouwt"
"hehhe k snap ook wel dat de meeste mensen er niet op zitten te wachten zo'n pil in hun anus te drukken, maar t is een oplossing :P en die wou ik ff plaatsen"
"Saivy zei: En dan heel uw darmstelsel naar de kloten. Klik om te vergroten... waar haal je die info vndaan?"
"lijkt me niet"
"denk je dat als jij een pil slikt dat dan alles word verteerd in je maag? nee een deel word dat ook in je darmen, en waarom zou je maag sterker zijn als je darmen??"
"LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL wat een verhaaal hahahahhah, die vriend heeft het wel 'uitgelokt' maarja in ze bed schijten is toch wel ziek :P :P ik had denk ik gewoon wat a4tjes op de grond gelegd en het daarop gedaan, of natuurlijk gewoon je kont uit het raam steken :P Maargoed ik heb niet van die kansloze vrienden die de deur dicht houden in hogeee noot dus ik zal t nooit weten!!!!"