Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuifcabine zei: Ja slim! En verstandig dat je een half jaartje wacht. Dan kan je lichaam goed herstellen en wordt het vast heel speciaal! Klik om te vergroten... Ik hoop t!"
"Zeehond zei: Je kunt eventueel op 23 maart en 18 mei pep gebruiken. Zie ook wat @ljuv schrijft. Pep is niet onschuldig, let op je doseringen en probeer rondom die raves gezond te eten, goed te slapen en af en toe lekker te sporten. Je zult dan eind juni naar verwachting een goede Mdma ervaring hebben en van pep gebruik niets meer merken. Je Mdma ervaring is altijd afhankelijk van set & setting en je ervaring is altijd anders. Ik ga er vanuit dat je geen medicatie gebruikt Klik om te vergroten... Ik sport sowieso al veel en zorg denk ik best goed voor mezelf, dus komt helemaal goed denk ik! ik gebruik ook geen medicatie trouwens. Hopelijk is de volgende keer mdma inderdaad weer heel leuk!"
"ljuv zei: Aangeraden wordt om 3 maanden te wachten, dus het zou wel degelijk invloed gehad kunnen hebben. Zeker als t later in november was. Klik om te vergroten... Geldt die 3 maanden ook tussen verschillende middelen? Ik dacht dat dat alleen tussen XTC gebruik was ljuv zei: Set en setting maken ook kei veel uit. Was het festival waar je de eerste keer gebruikte niet gewoon veel leuker? De mensen? Het weer? Zat je zelf beter in je vel? Klik om te vergroten... Het zou kunnen dat dat meespeelde natuurlijk, de eerste keer was buiten in de zon met een paar goede vrienden, op mijn allereerste weekendfestival. Afgelopen keer was ik met een nieuwe groep en binnen. ljuv zei: Volgende keer zou je ook wat hoger kunnen beginnen! 2/3e van je totale dosis (65mg), en op de piek de laatste 1/3e erbij (30-35mg). Te laag beginnen kan de boel wel erg temperen ook. Dan kun je bijnemen wat je wil, maar krijg je dus geen euforie en alleen het strak staan. Klik om te vergroten... Okay, ga ik proberen!"
"Immersive. zei: Dus laten we zeggen 3 pilletjes in een maand, dan merk ik echt bijna niets meer van een pil de volgende 3 maand Klik om te vergroten... Is 3 pillen in een maand niet ook best wel veel?"
"Mindless zei: Als het op dezelfde receptoren (bijvoorbeeld serotonine) werkt: ja. 3-CMC bijvoorbeeld werkt ook op serotonine. Hoewel waarschijnlijk minder sterk dan dat MDMA dat doet. Ja. Normaliter wordt aangeraden 3 maanden tussen MDMA of andere serotonine gebruikende middelen te houden. Om je serotonine aan te vullen, maar ook om je serotonine receptoren te laten herstellen. Die 3 maanden is trouwens een leidraad. Hoelang precies het lichaam nodig heeft om te herstellen weet men niet. Maar 3 keer in de maand een serotonine drug is sowieso veel te frequent. Klik om te vergroten... Kom ik er wel mee weg om binnen die herstelperiode pep te gebruiken, omdat dat vooral op de dopamine werkt? of werkt dat niet zo?"
"Zeehond zei: Laat ik eerst wat concreter aan je vragen: hoelang zie je jouw herstelperiode van teveel/te vaak Mdma. En hoe vaak wil je in die periode pep gaan gebruiken en vanaf wanneer? Klik om te vergroten... Na afgelopen zaterdag neem ik geen mdma meer tot eind juni, dat noem ik dan mijn herstelperiode. Ik ga op 23 maart en 18 mei naar een rave waarop ik pep zou willen gebruiken. Kom ik er dan mee weg? of worden de effecten van de XTC dan ook veel minder?"
"ljuv zei: Ja, nou heb ik zelf de ervaring dat allebei fantastisch leip kunnen zijn. Maar hoe dan ook kan het door de set of setting (waar jij en je gemoedstoestand onderdeel van zijn!) gewoon net anders uitvallen en minder intens zijn of minder geweldog. In the end: je hebt geen nare ervaring gehad toch? Gewoon een minder leuke dan je eerste? Klik om te vergroten... Nee inderdaad, had ook verwacht dat het weer een geweldige ervaring zou worden . Maar inderdaad niet slecht gegaan, gewoon veel minder gevoeld dan ik had gehoopt. ljuv zei: Speed werkt ook op je serotonine, zeker minder dan mdma en ook meer op dopamine en noradrenaline dan op serotonine. Maaaaarrrrr - het werkt er wel op. Als ik van te voren weet dat ik een goeie mdma-trip ga doen, gebruik ik ook liever zeker 2 dagen van te voren m’n adhd medicatie (aka legale pep) niet. @Zeehond stelt de juiste vraag inderdaad. Het kán allemaal wel, maar het hangt af van je hoeveelheid, frequentie en ook hoe lang van te voren. Tot een week voor je volgende keer mdma of xtc zou ik sowieso niet doen als je een beetje zeker wil zijn. Maar als je de maanden daarvoor elke week aan de speed zit (sowieso vet af te raden) dan zullen je receptoren daar ook last van hebben. Klik om te vergroten... Het zou gaan om twee keer, 23 april en 18 mei, en dan gewoon net genoeg om de rave tot het einde vol te houden (ik wil het gaan slikken, mocht dat uitmaken). De eerstvolgende keer XTC (of 6-apb, dat moet ik nog besluiten) zou pas in het laatste weekend van juni zijn. is dat lang genoeg van tevoren? of verpest dat toch weer de XTC ervaring?"
"ljuv zei: dus als je het zekere voor het onzekere wil nemen, kun je in mei ook een drug kiezen die helemaal niet op je sero zit Klik om te vergroten... Heb je een suggestie? Ik ga naar Harmony of hardcore, dus het moet me vooral veel energie geven om de dag vol te houden ljuv zei: Alllllllerlaatste controle vraag: je gebruikt geen medicatie toch? Klik om te vergroten... Nope!"
"Immersive. zei: Ranzig spul man die 6apb. Wel leuk om 20 uur te trippen, maar veel ongezonder dan xtc. Klik om te vergroten... Huh, ik dacht juist dat het minder neurotoxisch was dan xtc. Hoezo is het ongezonder, en waarom vind je het zo ranzig?"
"HappyMind zei: Een hardcore feest "vol kunnen houden"? Hallo! Ben jij nou een GabberHippie ofwa?! Klik om te vergroten... Ik heb het absoluut niet nodig om de muziek leuk te vinden hoor alleen mijn lichaam vindt het niet zo leuk om de hele dag op 180+ bpm te hakken hahaha"