"steelpad zei:
stop ermee
Klik om te vergroten...
Dat was me al wel duidelijk geworden, merkte wel dat ik moest stoppen inderdaad....
vdk zei:
Verder nog een beetje vermaakt bij masters? vond het een dol feestje
Klik om te vergroten...
Geweldig! Heb niet stil gestaan! Heb echt genoten! Masters is en blijft voor mij HET feest! GE-WEL-DIG!
Anon zei:
Doe dingen die je een natural high geven.. eet gezond voedsel, sporten zoals ik al zei, zorg dat je elke dag een half uur a een uur buiten bent gewoon om van de natuur en t voorjaar te genieten en je zult zien dat het helpt.
Klik om te vergroten...
Ik ben opzich wel een buiten mens, hou van een frisse neus en wandelingen in de natuur Ik kan genieten van de omgeving, van de wetten der natuur, van de vogels, etc.. De tijd helemaal vergeten als ik er naar kijk, heb wel eens een paar uur stil gezeten op een bankje bij een meer om te kijken hoe daar de vogels bezig waren. Dus een wandeling of genoeg buiten komt helemaal goed, zal dat nu wel meer doen als anders
Marla Singer zei:
Alleen als je er ECHT 1000% achter staat, gaat het je lukken. Anders zal je zwakheid gaan overwinnen, want de eerste paar weken zijn idd niet zo prettig. Echter, als je denkt aan wat je er (aan energie) voor terugkrijgt, zijn die paar vermoeide weekjes het meer dan waard.
Klik om te vergroten...
Dank je wel om dit al te horen Ik ga het ook zeker proberen en sta er echt 1000% erachter en heb maten die voor mij echt klaar staan! En mag die altijd bellen of aanspreken! Waar ik ook zeker echt dankbaar voor ben! Dat zijn te minste echte maten waar je op kunt bouwen! Dus eventueel slepen die mij er dan ook wel doorheen.
Marla Singer zei:
Geef je lichaam nu gewoon de rust die het heeft verdiend
Klik om te vergroten...
Zal ik ook zeker doen! Veel slapen na me stage enzo....
Marla Singer zei:
Jij hebt er zelf voor gekozen om dagelijks speed te gebruiken, dan is het nu ook je eigen verantwoordelijkheid om daar de gevolgen van te ondervinden.
Klik om te vergroten...
Klopt! En het is dom geweest, het is niet echt slim geweest! Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten! Ik heb het gedaan en de gevolgen die horen er dan ook bij!
Marla Singer zei:
Plan geen verplichtingen, slaap, eet, slik extra vitamines, zet je telefoon uit en huur een stapel dvd's voor de momenten als je even wakker bent.
Klik om te vergroten...
Ik zal ook zeker vaak met die 2 maten tijd doorbrengen, die helpen me echt zoals ik al zei, dan komt het zeker wel goed, het is inderdaad als ik alleen ben, als ik ff geen energie heb om die klus te klaren, als ik niet wakker kan blijven op me stage, etc, dat ik dan gewoon een lijn pakte...
Marla Singer zei:
Ik wens je veel succes! Je kan het best, het is gewoon alleen even doorzetten, maar je zal je over een week of twee alweer een heel anders mensen voelen!
Klik om te vergroten...
Thanks for your support! Ben blij om te horen van een ex-verslaafde hoe of wat, Ik heb dit echt nodig! Ik zal jullie ook wel ff laten weten hoe het gaat enzo.. Ik ga er echt voor!
Flameon zei:
Hierboven staan zeer goeie tips. Zo zou ik het inderdaad ook eens gaan proberen. Mocht dat niet lukken kun je nog altijd naar je huisarts gaan, maar misschienis dat nog wel niet nodig
Klik om te vergroten...
Daar kwam ik dus zelf ook achter Ben iedereen ook echt dankbaar! Ik ga er ook zeker iets mee doen!
Alle telefoonnummers ben ik al kwijt, dat komt omdat we telefoon een hard reset had en mijn nummers stonden op me telefoon en niet op me sim-kaart Dus ben al die nummers al kwijt.
Andere berichten/aanmoediggingen/Ideeën/oplossingen/antwoorden zijn nog steeds welkom! Ik ga hier regelmatig op kijken, zal natuurlijk ook antwoorden (op nuttige post en niet zoals die van ExceptionalInsight).
Alvast bedankt iedereen"
In: Afkicken van de speed
1-1-2024