Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thx voor uitleg alvast maar euhm, week, vezelig, tja kweet et nie echt welk van de twee het meest van toepassing is. Hoe kan ik teweten komen of ie rot is vanbinnen? rot = dood = weg met plant?"
"lol this de bedoeling dat ik de babys consumeer, maar de moederplant houd vr nieuwe babys aantemaken uiteraard"
"ik heb me gisteren een mega peyote aangeschaft hijs een dikke tien centimeter doorsnee met elf babys eraan. Hij is vroeger geent geweest op een san pedro stam ! wat me dus opvalt is dat ie er heel normaal en gezond uitziet, alleen voelt ie extreem zacht aan! vergeleken met mijn andere ongeente maar kleinere peyotes. zand was extreem uitgedroogd, wortels leken normaal in orde, en staat nu in grotere pot met nieuwe zand. Moet ik hem nu dringend water geven of net niet? normaal geef ik geen enkele van men cactussen water in de winter dank bij voorbaat grtz"