Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maxime zei: Das mss een mix van K(alium)-GHB en Na(trium)-GHB, super helder, stroperig echt dik, maar kleine belletjes die gewoonweg stilstaan na schudden, 2-3 ml in een klein glas doodnormaal water en je smaakt er niks aan. Werkelijk ongelofelijk. Ik walg van de smaak van Na-GHB, maakt niet uit waar ik het indoe, het blijft smerig smaken. Zo hard dat ik het denk ik niet eens meer binnenkrijg. Je heb wel goeie dan hoor Ik ken hem en daar kan je echt geen vol coladopje van nemen, 1/2 misschien als je een grote jongen bent (en dan bedoel ik 80-85kilo of meer) daar nam ik 1/4 coladopje van. Als je het in de ijskast zet, eentje die goed koud is, begint het al te vlokken. Klik om te vergroten... klopt helemaal hierbij kan je aan toevoegen dat als het amper smaak heeft is het meestal met amerikaanse GBL 99.9% gemaakt(globogem) en heeft het een neutrale ph waarde van 7% voeg je er niet niet al te veel water bij en heb je een verhouding van 1 op 1 is de smaak vaak minder sterk dan 1,2,3 verhouding. maak je het met dure laboratorium gootsteen ontstopper(NOA korrels) dan heb je de perfecte GHB. als het gaat vlokken in de vriezer, komt dat simpelweg omdat er tijdens het brouwen te veel water is verdampt of omdat je te weinig water hebt toegevoegd bij de verhouding. Dit is echter gevaarlijk als je hier een hele cola dop van neemt, voor mensen met weinig ervaring!! omdat er minder water bij zit is de GHB veel sterker en ga je veel sneller KO. ook werkt het veel later in dan GHB met meer water. dit komt doordat het dik is en langer duurt voordat je lichaam het opneemt.dus als jre niks voelt wacht het af en neem niet nog een, want dan ga je hard PAS WEL OP!! het is zo dat:hoe dikker het spul hoe erger je er verslaafd aan kan worden ik heb zelf al 4 jaar ervaring met GHB en helaas weten mensen er veel te weinig over. Het is een stille sluiper waar je niet snel van af komt. al met al blijft het een geweldige drugs waar je prima normaal op kan functioneren."