Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Syl zei: We gaan weer terug in de tijd..Bekijk bijlage 12659 Klik om te vergroten... Oeh da’s wel erg vlot voor een Godwin 😅"
"Ik heb de stilte al vrij lang als ‘luid’ ervaren maar altijd ontkend dat dat abnormaal was. Nu heb ik Corona en heb ik veel te veel tijd om na te denken óf de piep is/lijkt er harder door geworden. En druk op m’n oren van binnenuit in combinatie met lichte hoofdpijn maakt het allemaal wat aanweziger. Als ik beter ben ga ik denk ik gewoon weer doen alsof die piep er niet is, was veel fijner 😄"
"Mindless zei: Hoe komt die druk van binnenuit denk je? Buis van Eustachius? Ik heb daar ook last van gehad. Ironisch genoeg heb ik daar een oorbuisje voor laten zetten in de hoop die druk te verlichten en daardoor heb ik juist tinnitus gekregen. Maar later heb ik eens een paar weken lang een sapkuur gedaan met de zogenaamde 'lemon ginger blast juice' en kwam er echt een hoop oude vieze rommel vrij uit mijn neus die nog diep opgehoopt zat. Ik denk dat dat die druk met name veroorzaakte. Worth a try maybe... Klik om te vergroten... Ik weet het niet. Mijn Corona zit niet in de luchtwegen, ja óf juist alleen heel hoog incl die buis van Eustachius. Lemon ginger blast juice klinkt sowieso wel goed, voor dagelijks 😁!"
"Spyro zei: Dit is trouwens wel enorm interessant! Ik ga haar boek ook bestellen. Vind het echt mega interessant om me te verdiepen in neuroplasticity. We hebben meer invloed op ons brein dan we denken... Klik om te vergroten... Dit is wel heel cool ja. Wij hier weten allemaal hoeveel filters er in onze hersenen zitten en wat er gebeurt als je ze uit zet met psychedelica 🤩🥳. Dus het concept van het tunen van die filters lijkt me heel reëel. Geen wonder dus dat met (bepaalde) drugs de tinnitus ook harder kan zijn. Overigens is wetenschappelijk bewezen dat neuroplasticiteit toeneemt onder invloed van psychedelica. Het is ook de grondslag van psychedelische therapie."
"Ik was afgelopen zaterdag heel hard aan het pieken op 250ug LSD en zocht overal houvast naar de realiteit. Die dacht ik even te vinden op de wc. Ik ging zitten want staan was moeilijk. Toen raakte ik ook m’n identiteit en gender even kwijt. Het WC hokje veranderde in een soort roze met lichtblauw Hello Kitty huisje en ik dacht dat ik een kruising tussen een vrouw en een poes was geworden. Dat was een hele rare mindfuck!!! De rest van de avond ben ik maar weer blijven staan op de WC."
"Mindless zei: Ennn daar hebben we het al... Kijk voor de grap even naar dit: Eerst zeggen, komt er niet, maar dan toch weer erop terugkomen en toch weer gewoon doen. Net zoals het al de hele tijd gaat. Hoe kun je dit soort compulsieve leugenaars nog vertrouwen!? De politiek en de mainstream media. Waarschijnlijk maakt het allemaal niet uit hoe ongeloofwaardig, krom en onbetrouwbaar deze mensen zijn, de meerderheid volgt het allemaal toch weer gewoon op. Zie dit topic alleen al. Ze zijn bezig een voor een onze vrijheden af te pakken en alsnog slaapt de meerderheid, inclusief mensen die toch vrij intelligent zijn maar blijkbaar niet wijs, door alles heen en zit met smart te wachten op vaccinaties die gepusht worden door een klein groepje megalomane psychopaten. "Maar ik wil mijn festivals niet missen, dus ik neem het toch maar" "Ik weet niet of het vaccin veilig is, maar ik vertrouw erop" Maar laat je lekker inspuiten joh, dan zijn die mensen wel tevreden en laten ze je je oude leventje weer oppakken... Geloof je het zelf?? Deze mensen hebben nooit genoeg macht. Geef een vinger en ze pakken je arm. We gaan niet meer naar het oude normaal, de wereld zal de komende tijd alleen nog maar meer Orwelliaans worden, omdat mensen het toelaten. Dat is de enige reden. Je zult alleen nog maar meer vrijheden kwijt gaan raken en je zult weer alles willen doen zodat ze die jou gedoseerd en onder voorwaarden teruggeven. De enige echte uitweg is als wij als volk NEE zeggen. Als wij helder zien wat hier gebeurd op het moment in de wereld en ervoor kiezen niet meer mee te doen aan dat circus, aan die nepwereld die ze sinds maart dit jaar voor ons hebben gecreëerd. Maar nee we blijven liever in de angst-hypnose.... Maar... Ik ben maar zo'n 'gekkie' toch? Dat soort mensen moet je negeren. En gewoon weer braaf luisteren naar de media en politiek, want zij zijn immers degenen die dit hele probleem correct weergeven en voor ons zullen oplossen. Slaap zacht mensheid... Klik om te vergroten... compulsieve leugenaars, megalomane psychopaten, machtswellustelingen die ons alle vrijheden afnemen... eigenlijk is het maar goed dat dat virus er is want nu gaan eindelijk onze ogen open! dat we al die jaren zo voor het lapje zijn gehouden door lieden die volgens je classificaties eigenlijk in een TBS kliniek thuishoren... straks gaat er iemand nog roepen dat het eigenlijk duivelaanbidders zijn die onze kinderen stiekem verkrachten...oh, wacht..."
"Cerberus zei: Misschien zochten zij ook iemand die op je leek. Dan maakt fit toeval dat jullie elkaar allebei leken te herkennen. Klik om te vergroten... Misschien is er vanaf het eerste ogenblik al sprake van een persoonsverwisseling. Dat datgene wat er in het servetje sowieso al voor iemand anders was bedoeld en dat het ook echt heel raar/ongepast was (voor je doppelgänger dan) om dat servetje te weigeren. En nu komen ze ook ’verhaal halen’ bij de verkeerde. Of ze komen nog steeds het servetje brengen... Zomaar een theorie 🧐"
"Ik vind een lage dosis LSD prima op feestjes, zo tussen 30 en 60ug. Maar dan trip ik ook niet, dat lijkt me niks tussen al die pillenkoppen, doodeng haha. En als je het toch maar een beetje vind tegenvallen kun je zonder gevaar aan het bier of MDMA."
"Gewoon ff goed zoeken op *Modknip: geen vendors noemen of linken aub* dan krijg je zo een aantal (Chinese) manufacturers. Ik kwam er via een omweg maar ik ga hier geen directe links posten van fabrieken die 1P-LSD per kilo aanbieden, mag geloof ik niet ☺️"
"Nou ik wel hoor. Ik ben ook ingeënt tegen bof, mazelen, rode hond, difterie, tetanus, kinkhoest, polio, gele koorts, hepatitis a en b en misschien nog wel meer. Wij mensen zijn dan misschien wel de slimste op aarde maar ons afweersysteem is volgens mij best wel matig. Niks mis mee om dat een beetje op te voeren door gebruik te maken van kennis en technologie. edit: maar ik zal het filmpje later eens bekijken @Mindless, ziet er op snel scrub niveau interessant uit"