#1
Wat betreft het combineren van paddo's met andere drugs. Zelf vind ik de combo met lachgas heerlijk, het maakt je trip voor een kort moment heel heftig. Vaak weet ik dan niet meer wie waar of wat ik ben. Als de lachgas na een minuutje weer uitgewerkt is heb je het gevoel wakker te worden uit een intense droom. Heerlijk is dat. Daarna trip je weer gewoon verder alsof er niets gebeurd is.
De combinatie met XTC schijnt heerlijk te zijn. Hier heb ik zelf geen ervaring mee. Volgens mij moet je de XTC dan nemen tijdens de piek van de paddotrip, zodat de piek van de XTC er net iets na komt. Dit wordt vaak hippieflippen genoeemd (of candyflippen, maar dat is eigenlijk LSD en XTC).
Van ritalin weet ik niet echt veel, of je het wil proberen moet je zelf weten. Als je verwacht dat de effecten goed combineren zou je het voorzichtig met een kleine hoeveelheid kunnen proberen. Of het verstandig is is natuurlijk de vraag...
Wat betreft een grotere dosis. Voer deze niet te snel op. Als je 3g gewend bent zou 4,5 wel heel overweldigend kunnen zijn. Ik zou dan eerder rond de 3,75-4g gaan zitten. Maar ik heb zelf nog niet echt ervaring met zo'n grote portie. Wees voorzichtig!
De combinatie met XTC schijnt heerlijk te zijn. Hier heb ik zelf geen ervaring mee. Volgens mij moet je de XTC dan nemen tijdens de piek van de paddotrip, zodat de piek van de XTC er net iets na komt. Dit wordt vaak hippieflippen genoeemd (of candyflippen, maar dat is eigenlijk LSD en XTC).
Van ritalin weet ik niet echt veel, of je het wil proberen moet je zelf weten. Als je verwacht dat de effecten goed combineren zou je het voorzichtig met een kleine hoeveelheid kunnen proberen. Of het verstandig is is natuurlijk de vraag...
Wat betreft een grotere dosis. Voer deze niet te snel op. Als je 3g gewend bent zou 4,5 wel heel overweldigend kunnen zijn. Ik zou dan eerder rond de 3,75-4g gaan zitten. Maar ik heb zelf nog niet echt ervaring met zo'n grote portie. Wees voorzichtig!