Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind Keta ook super geweldig, helaas kan ik er niet meer aan komen snik. Mijn laatste ervaring was echt ongelovelijk, ik krijg juist het idee dat ik even weet hoe alles in mekaar zit. Het kwam langzaam op gang, mijn zorgen ebte weg en op een gegeven moment kwam ik tot een punt dat waar wij ons mee bezig houden in het dagelijks leven helemaal niks uit maakt, de dingen waar we normaal druk over maken nergens voor nodig is. Toen ik dat eenmaal besefte voelde ik me zo gelukkig dat ik er bijna van moest janken haha. Na de volgende dose lekker op bed wezen liggen met heerlijke muziek op (tip: Imogen heap - hide and seek, Extrawelt - Soopertrack en John Tejada - The end of it al) raak in de k-hole en lichamelijk voelde het net een beetje als een achtbaan de ene keer ga je stijl omhoog en dan met snelheid door een bocht naar beneden (gevoelsmatig) en de visuals past zich daar mooi op aan. Op een gegeven moment krijg ik het idee dat vrije wil niet bestaat en dat alles al van te voren bepaald is. Geprogameerd als het ware. Beetje het matrix idee, dat wij leven in deze nuchtere wereld alleen maar schijn is en door de keta effect krijg je te zien wat de echte wereld is. Althans dat was mijn ervaring hiervan. Maar gezien ik hier niet maar aan kan komen, vroeg ik me af of iemand mij hierin kon helpen."
"sorry, moet eerlijk bekennen dat ik niet alle regeltjes heb gelezen :-S duurt me wat te lang allemaal"