Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Een DXM handleiding Het is voor zover ik weet nog steeds verkrijgbaar. Ik heb het een paar maanden geleden een paar keer geprobeerd. Inderdaad zooi, heel riskant met dosering. Je moet, zoals al staat beschreven, die capsules open maken, de bolletjes fijnmalen en dan innemen. Héél smerig, maar dan ook echt het meest ranzige wat ik ooit op heb (qua smaak dus)."
"nekerel zei: of zullen er altijd risico's zijn ? Klik om te vergroten... Uiteraard, maar dat weet je zelf ook wel, toch? Verder geeft gregory goeie tips."
"Oooh ja. Mijn favoriete tijdsbesteding met een snoepje. Heerlijk, de hele nacht met lekkere muziek spacen en seksen op de bank, in bed. Gewoon vrij, alles mag, niets moet. En héél erg geil. Helemaal super!"
"Re: Eerste keer XTC: ultiem geluk. Mooi geschreven! En zóóó herkenbaar. Lijkt héél erg op mijn eerste keer, ik zal nooit de sfeer van de kaarsjes, aanrakingen, lieve woorden en diepzinnige gesprekken vergeten. Die nacht doen we dan ook regelmatig dunnetjes over. Dunnetjes, want het wordt nooit meer zoals die eerste keer. Ik heb nog nooit iemand horen vertellen over het gevoel van op één lijn zitten, precies kunnen uitdrukken wat je wilt zeggen, etc. Ik had dit ook heel erg, gaaf om te lezen dat meer mensen dit zo ervaren!"