Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je eten mee mag nemen... Een stokbrood uithollen, en hier flesjes "spa" in doen... blaadje sla en stukje kaas uit laten steken, en hier huishoudfolie omheen wikkelen ... En als ze klagen over het gewicht, gewoon zeggen dat je van dik beleg houd"
"Nope"