Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"quotethemadraven zei: Weet je hoe groot je kans dan is dat je een delier krijgt? als je zomaar stopt. Das zeer slechte raad. Wel kan je aangeven het afbouwproces te willen versnellen. Waarop je het antwoord krijgt dat de kans op hervalllen groter is. Maar na zo lang benzo's te hebben gebruikt kan je niet zomaar effe stoppen. Klik om te vergroten... Als ik cold turkey zou stoppen zou ik dat in een kliniek doen niet thuis. Heb daar al aan gedacht maar gaat nu niet met mijn werk."
"Vluchten wil ik......... mijn lichaam wil nog wel maar geestelijk wordt het zwaar weg van mijn gedachten weg van slechte gevoelens weg van deze maatschappij give me some speed alcohol or whatever...... Het liefst wil ik nu in een roes zijn..... de gedachte nuchter door het leven te moeten maakt me bang.... Maar het moet, drugs hebben al te veel kapot gemaakt in mijn leven.... Ik zal niet meer vluchten en de confrontatie met mezelf aangaan.. Ik zal terug leren genieten van de kleine dingen in het leven , al zou ik niet weten hoe?"
"14 maanden geleden terug naar de tranxene gegrepen in een moeilijke periode. dacht met 5 mg kan ik na een tijdje nog wel stoppen. Wist al wel dat het troep was want 6 jaar geleden ook al cold turkey gestopt van tranxene 50 mg. (2 jaar gebruik) Nu sinds 3 maanden ben ik met de dokter een afbouwschema gestart alprazolam, ben op een maand tijd van 2 mg naar 1 mg gegaan. Echter de laatste maanden heb ik enorm veel last van duizeligheid, vermoeidheid,sombere gedachte. Deze morgen toen ik op mijn werk kwam moest ik een half uurtje gaan zitten wtf. Als ik ni moest gaan werken zou ik nog eens cold turkey stoppen, mijn lichaam heeft gewoon genoeg van deze troep. Benzos zijn enkel goed voor kort gebruik, maar heb zelf nog eens ondervonden dat ze op lange termijn meer slecht dan goed doen. Heeft er iemand nog tips wat ik tegen die duizeligheid en vermoeidheid kan doen, want dit is echt wel lastig op mijn werk. Dit moest ik ff kwijt"
"quotethemadraven zei: Eeeerm waarom naar alprazolam gaan als iemand der niet aan verslaafd is. Als je die duizelingen van dag 1 hebt gehad met de alpra, is het geen bijwerking of nevenverschijnsel van de ontwenning, maar verdraag je die benzo miss helemaal niet. Het is een heel rustig schema als ik er bij nadenk je zou veel minder last moeten hebben. Klik om te vergroten... Omdat je met alprazolam beter kan afbouwen tot 0,25 mg. Met tranxene kon ik niet afbouwen, laagste dosering is 5 mg. in het begin toen ik die alprazolam gebruikte voelde ik mij goed. Volgens mijn huisarts is tranxene ook schadelijker op lange termijn."
"poe zei: je gewoon goed aan je schema houden en verder gedragen alsof je ziekig ben, veel kleine maaltijden met lichtverteerbaar voedsel, veel rust, jezelf en je lichaam een beetje verwennen, Allebei zitten in een periode van zware arbeid. ze helpen kan geen kwaad. Ondanks dat het heel lastig kan zijn is het wel te doen. Succes ermee. ps probeer niet ergens alleen te gaan zitten bedenken hoe vervelend het is, nodig iemand uit. Zelfs al zou je alleen maar samen tv kijken en verder niets kan dit heel prettig zijn Klik om te vergroten... Ik zit niet in de situatie dat ik iemand uit kan nodigen thuis. Woon thuis bij mijn vader op een kamertje In de weekends ga ik meestal bij een vriendin langs dat helpt wel."