Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat eten betreft: meestal eet ik 2 Ã 3 uur van tevoren een bord pasta. Niet te veel eten, maar ook zeker er voor zorgen dat je lichaam wat brandstoffen heeft! Gedurende het gebruik eet ik eigenlijk altijd wel wat bananen op de momenten dat ik me wat slapper voel (meestal heeft je lichaam dan gewoon een te lage suikerspiegel). Vaak voel ik me hierna dan ook een stuk beter wat er voor zorgt dat ik ook weer terug kom in een soort 'piek'. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of dit een placebo effect is of niet."