Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstips voor xtc gebruik

tips voor xtc gebruik

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, ik gebruik nu al een tijdje XTC maar ik vroeg me af of ik wel juist op de hoogte ben van hoe ik het het beste kan aanpakken.

Vandaar mijn vraag/vragen

- Wanneer is het slimste om bij te pakken, tijdens je piek of nadat alles zowat is uitgewerkt?
- Wat kan ik het beste eten op de dag van het feest? Ik merk hoe gezonder/minder calorieën ik eet hoe beter het werkt. Maar ik heb dus ook een keer te weinig calorieën gegeten waardoor het na 5 minuten al werkte en ik echt moest knokken om niet in paniek te raken.
- Weet er iemand nog manieren om het piekgevoel iets te rekken, beter te maken? Zoals bijv. heel hard achter door je haren aaien of spacebril op en af zetten?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrickVL zei:
Wanneer is het slimste om bij te pakken, tijdens je piek of nadat alles zowat is uitgewerkt?
Klik om te vergroten...
Gewoon niet. Neem een hogere dosering aan de start en hou het daarbij, bij pakken heeft geen enkele positieve zin. Als je je lang goed wilt voelen, neem dan iets van een klein puntje pep achteraf zodat je nog lang wakker blijft. Je kan anders je maximale hoeveelheid XTC verdelen over 2 innames. Bijvoorbeeld bij iemand van 80 kg (1 mg - 1,5 mg mdma / kg lichaamsgewicht) -> 100 mg over 2 innames. Dan verleng je de duur een beetje.

TrickVL zei:
- Wat kan ik het beste eten op de dag van het feest? Ik merk hoe gezonder/minder calorieën ik eet hoe beter het werkt. Maar ik heb dus ook een keer te weinig calorieën gegeten waardoor het na 5 minuten al werkte en ik echt moest knokken om niet in paniek te raken.
Klik om te vergroten...
Een goede maaltijd dat goed valt op de maag zonder te veel specerijen erin. Iets zoals pasta, macaroni, spaghetti (dat soort gerechten vallen zeer goed (heb ik gehoord))

TrickVL zei:
- Weet er iemand nog manieren om het piekgevoel iets te rekken, beter te maken? Zoals bijv. heel hard achter door je haren aaien of spacebril op en af zetten?
Klik om te vergroten...
Meer tintelingen creëren kan wel helpen. Zoals inderdaad je zicht vermogen aan te passen of door bepaalde lichtjes op een festival etc.
F
FransjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat eten betreft: meestal eet ik 2 à 3 uur van tevoren een bord pasta. Niet te veel eten, maar ook zeker er voor zorgen dat je lichaam wat brandstoffen heeft!

Gedurende het gebruik eet ik eigenlijk altijd wel wat bananen op de momenten dat ik me wat slapper voel (meestal heeft je lichaam dan gewoon een te lage suikerspiegel). Vaak voel ik me hierna dan ook een stuk beter wat er voor zorgt dat ik ook weer terug kom in een soort 'piek'. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of dit een placebo effect is of niet.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bovenstaande link is inderdaad all you need to know.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."