Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"best snuiven, het is wat pijnelijk maar het werkt dan het beste (anders is het een beetje verspilling) het beste alles in 1keer, als je het in stukjes ga doen ga je geen zin meer hebben door de pijn xD true story,, een tip om de pijn weg te doen is heel de tijd lucht diep insnuiven in je neus, maar dan heb je soms een vuil smaakje (het bekende xtc smaakj) lang agter in je mond je kan dat doorspoelen met drinken (best geen water, je blijft het dan smaken)"
"ik zou beginnen met elk 3/4de portie,, de 1ste keer had ik een hele portie genomen,, ik zag overal benzinekleuren en alles begon te bewegen (zoals zo'n verrekijkertj dat je vroeger had als klein was met al zo'n spiegeltjes, you know what i mean) ik verston niets wat de mensen op de trein zeiden, het was alsof ze een vreemde taal spraken het is echt te heftig als je begint met een hele portie ik raad je aan begin me 3/4de, neem het op de camping, als het branderig gevoel van je neus weg is, ga dan naar de feesttent,, n denk er aan blijf positief denken"
"dat is omdat het nog moet verteren,, bij de een duurt dat langer dan bij de andere,, het duurt plusminus 3kwarier voor het werkt dat komt omdat het na 3kwartier in je darmen zit en datn pas ga je spacen omdat de mdma eruit word gehaald door je darmen,, er zijn denk ik niet echt tips om het rapper te laten gaan"
"dat kan mss zijn omdat jouw lichaam minder "voedingsstoffen" opneemt,, het zelfde met mdma het kan zijn dat je lichaam minder mdma opneemt dan andere mensen,, ik ben het niet zeker maar het kan zijn"