Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen donderdag heb ik mijn mooiste trip tot nu toe gehad. Daarom wil ik het ook met jullie delen. Ik noem de personen die bij me waren even A, B, C en D. Wat -30 gram dragons Dynamite -Lachgas -Jointjes -Salvia x10 Waar Bij A en D thuis. Lekker op de bank met een dekentje, een paar lichtjes aan en C die liedjes voor ons opzetten. De voorbereiding Ik ging nog even snel naar de blokker om een doosje lachgas te halen. Éénmaal thuis hebben C en ik onze spullen klaargelegt om mee te nemen. Aangezien A om 12 uur jarig was hebben we een taart gekocht en wat kaarsjes. En het lachgas was als verrassing. Verder had ik mijn bong ingepakt voor de Salvia, de Salvia zelf zat in mijn kaszak en nog wat brilletjes mee waarvan je enorm gaat space door alle kleuren die je ziet. In de auto bij B zei ik dat ik lachgas had gekocht maar dat we niks moesten zeggen tegen A want het was een verrassing. Altijd als we gaan truffelen zegt ze dat ze enorme zin heeft in lachgas, maar telkens hebben we het niet en zijn de winkels dicht omdat het al laat is. Aangekomen bij A begin ik meteen met een soepje maken voor de truffels. C en D deden niet mee dus A,B en ik zouden de 2 bakjes truffels delen. Omdat B ze gewoon wilde eten ipv een soepje deelde ik de truffels door 3e. Niet nadenkend had ik maar één bakje door 3e gedeeld ipv twee bakjes door 3e. Dit betekend dat A en ik veel meer ophadden dan B. Ik kwam daar pas de volgende dag achter en heb hem gezegd dat ik zijn truffels betaal de volgende keer omdat ik het zo lullig vond. Het begin Het soepje was klaar dus we begonnen alle 3 met het eten van onze truffels. Ik had een keer Chinese groentesoep gehaald ipv vermicelli soep en ik moet zeggen dat door de iets meet pittige smaak van de Chinese groentesoep je de truffels veel minder proeft dan bij de vermicelli soep. Ik had bijna niks gegeten omdat ik heb op lege maag wilde doen dus na 5-10 minuten begon ik het al te voelen. De tv stond aan met jersey shore, A was erg druk aan het praten en het licht stond best fel aan. Doordat het begon te werken en het meer was dan dat ik normaal steeds had (we wilde deze keer iets meer aangezien we normaal maar een half bakje namen) was het weer even wennen voor me. Ik vroeg of de tv uit kon omdat ik helemaal gek werd van de te snellen beelden. En of A even wat rustiger wilde praten. Gelukkig luisterde ze. Het felle licht ging ook uit. Hierdoor werd ik veel rustiger en was ik klaar om (wat we nog niet wisten) mooiste reis tot nu toe te gaan. De magische wereld van de truffels Ik was de enige die al flink wat voelde. Ik voelde me een beetje alleen in een onbekende wereld want zo hard ik de truffels nog nooit meegemaakt. Normaal bewoog alles, begonnen de deuren te ademen, de gordijnen te ademen en zag ik overal patronen. Maar deze keer was er nog iets anders bij. Ik was om me heen aan het kijken en liet het allemaal even door me in zinken. Mijn god wat was dit mooi. Ik had nog nooit zulke mooie dingen gezien. A begon het opeens ook al flink te voelen. B wat minder maar dat kwam omdat hij dus minder had. De kamer leek op een sprookjes bos en B was de reus in mijn verhaal. Het was prachtig. Er hing een groene gloed en ik voelde me in een prachtig bos. Ik zei het ook hardop tegen A,B en C. Die konden er wel om lachen. Ik bleef om de 5 minuten zeggen hoe mooi alles was. A was het hier helemaal mee eens en B zag mooie dingen als hij zijn ogen dicht deed. Opeens begonnen A en C te praten over een gamehal. Dat ze dat graag hier in de buurt willen hebben. Dat ze daar nu heen willen. Ik hoorde dat en opeens veranderde heel de kamer voor mij in een gamehal. De kleuren deden me denken aan een computerspel. Ik zei dit en A zei lachend 'jezus net zat je nog in een bos en nu in een gamehal! Jij bent na vanavond overal geweest'. We moesten enorm lachen en ik zat nog een beetje om me heen te staren. Opeens hoor ik dat C 'diep in de zee' van de kleine zeemeermin op had gezet. En weer veranderde de kamer! Er hing een blauwe gloed en het leek alsof ik net als in de tekenfilm op de bodem van de zee zat. Ik had een dekentje over mijn benen en mijn voeten op de bank waardoor mijn knieën omhoog stonden. Hierdoor leek het net alsof het dekentje koraal was en ik verstopt zat achter het koraal. Ik draai mijn hoofd naar A en zeg.. IK ZIT IN DE ZEE! We beginnen enorm hard te lachen. Daar was de lachkick. Heerlijk. Ik kwam niet meer bij van het lachen. De gespreken tijdens het lachen gingen over alle plekken waar ik vanavond wel allemaal niet ga zijn. Toen het lachen voorbij was deden we met zijn 3e onze ogen dicht en gingen we naar de patronen kijken die we zagen. Het was zo mooi. Ik zag de patronen zo enorm scherp. En ook nog 3d. Ik was hem enorm hard aan het trippen en ik genoot er enorm van. Opeens zegt A met haar ogen dicht 'oooooh nu zou ik lachgas willen hebben. Dat zou zo geniaal zijn geweest'. Ik was hem zo hard aan het trippen dat ik helemaal vergeten was dat ik dat in mijn tas had. Ik doe mijn ogen meteen open en kijk haar aan. 'IK HEB LACHGAS! Ik heb dat nog snel gehaald voordat ik hierheen kwam en dat was een verrassing voor jou!'. Ze geloofde me eerst niet maar B en C bevestigde het. Ze moesten enorm lachen omdat ik dus al voorspeld had dat ze dit zou zeggen. C ging de ballonnetjes maken. Normaal doe ik dat omdat ze rest het een beetje eng vind met een C2O cracker. Maar ik was te hard aan het space waardoor ik niet zo goed wist was ik deed. Tijdens de ballonnetjes maken gingen A en ik nog even gezellig samen naar de wc. We laten altijd de deur open zodat we niet helemaal alleen zijn. Tijdens het plassen zei ik nog tegen A dat ik eigenlijk niet zo goed meer wist wat nou de volgorde van plassen was. Moet je nou eerst plassen en dan afvegen.. of eerst je broek aan en afvegen? Het was wederom enorm grappig. Toen A aan de beurt was wist ze niet meer hoe ze haar string aan moest doen. Terwijl die gewoon normaal om haar benen zat zeg maar. Na ons avontuur op de wc zijn we terug gegaan naar de woonkamer. C had sneeuwwitje opgezet. Daar keken we even naar tot alle 4 de ballonnetjes klaar waren. We telde af en begonnen in te ademen. Net op het moment dat het werkte zagen we op de laptop dat sneeuwwitje door het enge bos aan het rennen was. Zo veel gezichten! Zoveel gegil! Zoveel chaos! Maar het was totaal niet eng. Het was juist heel spannend alsof we er helemaal in zaten. Ik had tijdens dat ook nog een een out-of-body experience wat ik wel vaker van lachgas heb, waardoor het dit allemaal enorm intens maakte. A en ik zagen op het zelfde moment een gezicht in een boom. Maar het was niet zomaar een gezicht. Toen we bijkwamen van het lachgas probeerde we de boom te zoeken maar we konden hem niet vinden. We wilde er meteen nog één. We maakte nog een paar ballonnetjes en voordat we begonnetje zetten in Beatles-Lucy in the Sky with Diamonds op en mijn space brilletje. Weer telde we af en begonnen we te inhaleren. Wat ik toen allemaal heb gezien is onbeschrijfelijk. Patronen, kleuren, verhalen. Het was of ik in een tunnel van verhalen en kleuren zat. Het leek ook alof het heel lang duurde terwijl ik tegelijk wist dat het maar heel even was. Ik gooide mezelf achterover om bij te komen van het lachgas. Iedereen was stil.... Na een paar minuutjes dat iedereen stil was keek A me aan. 'Je wil niet weten wat ik net allemaal heb meegemaakt..' Ik bleef haar aankijken met grote ogen en zei 'ik weet precies wat je gezien heb. Ik zag het ook'. Ik had het gevoel dat A en ik in dezelfde tunnel zaten. We bleven nog een hele tijd trippen van het lachgas. Ik had het gevoel dat ik in een sprookjesbos zat met éénhoorns en een roze kasteel. Ik voelde met net een prinsesje. Ik keek om me heen en genoot van al het mooie om me heen. Het begon een beetje uit te werken dus we gingen maar wat jointjes roken. Hierdoor werd het weer een beetje sterker maar niet heel erg. A en ik lagen naast elkaar op de bank en keken naar een jointjes dat op was die ze in haar hand had. Ze hield hem omhoog en we gingen er een verhaal van maken. Het was een boom op een rare berg. Opeens veranderde de joint in ons hoofd echt in een boom. Ik wilde lekker uittrippen dus ik besloot dat A en B samen met mij onder het dekentje moesten zitten. Ik ging bewegingen maken met mijn hard en opeens begon mijn hand uit zichzelf te dansen. We waren alle 3 in trance door de bewegingen. De trip was bijna uitgewerkt. We aten nog wat chips en rookte nog wat jointjes. Tijd voor salvia We besloten dat we nog even wat salvia gingen doen. Ik maakte de bong klaar en legde aan B uit hoe het precies werkte, wat hij kon verwachten en dat wij bij hem waren. Het was zijn eerste keer en ik wil niet dat hij dadelijk in paniek raakt omdat ik niks vertel over wat dat spul doet. Hij zet zijn mond aan de bong en begint te hijsen. Hij houd het even in en ademt uit.. niks. Ik laat hem nog een hijs nemen en zeg hem dat hij het langer in moet houden. Hij bleef rustig zitten en ik pakte de bong af. Opeens begint hij enorm hard te lachen en we wisten dat het werkte. Hij brabbelde onverstaanbare dingen en stond opeens op. Het bleek dat hij het gevoel had dat hij moest werken en dat hij blokjes moest tillen. C moest alleen enorm hard lachen van de salvia. Ik ging naar A zitten omdat ze het toch een beetje eng vond. Al had ze het al een keer gedaan met ons. Ik pakte haar bij haar been zodat ze wist dat ik naast haar zat en ze ademde. Ze keek een beetje om zit heen en begon ook onverstaanbare dingen te zeggen. Ze zag blokken om zich heen en kuilen in de grond. Na A was ik aan de beurt. Om de één of andere reden vond ik het nog steeds een beetje spannend. Ik ademde in en dacht dat er niks gebeurde. Op naar de 2e hijs. Ik hield hem in en ik voelde mijn hard enorm hard kloppen. Opeens leek het kastje voor mij 3d te zijn. Alsof de deurtjes eruit kwamen. Ik wist niet meer waar ik was en kon niet bewegen. Ik had al mijn spieren aangespannen en voelde de vormen van het huis. Dit is het beste hoe ik het uit kan leggen. Hierna hebben we nog even rustig tv gekeken en uitgespaced. A zag nog van alles als ze haar ogen dicht had. Bij mij was het wat minder. Éénmaal weer thuis was ik nog aan het nadenken of deze hele ervaring. Het was zo mooi. Zo helder. Toen ik wilde slapen leek het alsof ik terug was bij A en D thuis.. opeens deed ik mijn ogen open en bleek het dat ik gewoon mijn ogen dicht had. Dit bleef nog even zo doorgaan. Dit was een geweldige ervaring. Ik hoop dat ik dit nog veel vaker mee mag maken. Ik wil al een tijdje lsd proberen maar was nog aan het twijfelen omdat ik nog nooit een flink hard trip heb gehad. Na deze ervaring voel ik me er helemaal klaar voor en hoop binnenkort eens lsd te doen."
"Setting: Bij mij thuis. Lichtsnoer dat van kleur veranderd opgehangen, ik had mooie plaatjes gezocht die ik op de tv af kon spelen, goede muziek 4 bakjes dragons dynamite en meeeer dan genoeg lachgas. De voorbereidingen C en ik kwamen thuis aan en voor de deur zat A al te wachten in zijn auto. Hij had de truffels gehad en de lichtsnoer meegenomen. We gingen even snel opruimen en al snel stond M voor de deur. Niet veel laten kwamen I en G er ook aan. Ik begon de truffels voor te bereiden. Omdat C altijd misselijk word van de truffels besloot ik voor haar thee te maken omdat ik gelezen had dat je daarvan soms minder misselijk word. Verder wilde A een bakje rauw opeten en voor mij en de rest maakte ik een soepje. Iedereen had een half bakje en A en ik namen een heel bakje. Alle soepjes en de thee waren klaar. Na elkaar met een vies gezicht aan te kijken dronken we de soep op. Iedereen heeft het gelukkig weer binnen gehouden. Het universum I en ik legde het matras even goed op de grond en pakte een slaapzak om onder te liggen. Ik had een filmpje van een uur over het ozora festival opgezet omdat de muziek daarvan heerlijk was. C ging op de bank liggen met de dekens over haar heen, G zat op de zitzak, A ging op bed zitten en M, I en ik gingen heerlijk krap op het matras op de grond zitten. Ik voelde als snel het kriebelende gevoel in mijn buik dat de truffels al begonnen te werken. Ik had enorm weinig gegeten die dag net als C. Dus wij waren de eerste die het merkte. Ik keek naar mijn muur en zag dat de planken aan mijn muur in en uit de muur begonnen te schuiven. Ik keek naar mijn laminaat en zag dat dit ook helemaal omhoog kwam. C zag een complete lazershow uit de kaars komen terwijl de rest nog niet zoveel voelde. Voor mij begon het steeds heftiger te worden. Opeens begon het bij A ook goed te werken. het begon heftiger en heftiger te worden. De kleuren van de lamp waren enorm intens. De hele kamer veranderde bij elke nieuwe kleur. Op een gegeven moment zat A rechtop op mijn bed en keek ik naar hem. Het plafond en de muur achter hem was totaal verdwenen voor mij. Het leek alsof ik het universum zag. Een grote open ruimte dat ik nog nooit gezien had. A zijn hoofd zweefde erin rond met een soort driehoek tekentje op zijn voorhoofd. Er gebeurde zoveel dat ik niet precies meer weet wat ik allemaal gezien heb. Overal gezichten Op een gegeven moment zag ik overal waar ik keek gezichten. Een soort van enge poppen gezichten zoals chuckie. Ik werd er nogal onrustig van al die gezichten. Dus na veel moeite heb ik mezelf overeind gekregen om een fles Dr Pepper te pakken en dat te drinken. In de hoop dat de suiker die erin zit genoeg was om de trip ietsje minder te maken. Ik ging weer op het matras zitten en M begon wc papier kapot te scheuren. We hebben hier echt lang mee gespeeld en het was enorm leuk om over je hoofd te gooien. Op een gegeven moment moest M plassen dus ik besloot mee te lopen omdat ik het niet gezellig vind om alleen te gaan. Toen M klaar was begon ze te lachen en bleek ze haar onderbroek nog niet uit te hebben gedaan. Dus ze had gewoon door haar onderbroek heen geplast. Ik begon enorm hard te lachen en rende naar mijn woonkamer om het aan de rest te vertellen terwijl M nog op de wc zat met haar zeiknatte onderbroek. Ik pakte met veel moeite een nieuwe onderbroek voor haar en vertelde ondertussen dat I en ik de vorige keer ook zoveel moeite hadden met plassen omdat we de volgorde niet meer wisten. I kreeg de vorige keer haar string niet meer aan. Ze wist niet hoe het werkte. Ik was eenmaal aan de beurt en toen ik klaar was liep ik naar de woonkamer en begon te twijfelen of ik mijn broek wel goed aan had. Ik deed mijn hand in mijn broek en toen weer op mijn broek en ik snapte er niks meer van. Ik begon te lachen en vroeg of ik nou eigenlijk wel een broek aan had want ik snapte er niks meer van. Gelukkig blek het dat ik gewoon mijn broek aan had en niet in mijn blote puni rond liep. Gelukkig. Enorm enge lachgas trip We besloten met zijn alle lachgas te doen. Ik had voor iedereen een ballonnetje gemaakt en we gingen tegelijk de lachgas doen. Bij mij werd alles opeens groen. Iedereen! Opeens hoorde ik een raar geluid in mijn oor. Een soort piep. Ik schrok hier nogal van omdat ik dacht dat er iets mis was met mijn oor. G zei dat dit alleen maar de muziek was dus dat er niks met mijn oor was. Gelukkig maar. Opeens leek alles om me heen weg te smelten. alleen de meubels stonden er nog en de personen waarmee ik aan het trippen was waren er nog. Maar er was iets raars. Ze keken me allemaal raar aan en het leek alsof ze allemaal nep waren. Het leek of M aan haar ballon zoog, haar hoofd draaide, lachte, en haar hoofd weer terug draaide om aan haar ballon te zuigen, weer haar hoofd draaide, lachte, en weer haar hoofd terug draaide. Ik keek naar C en die keek mij ook raar aan. Ze lachte op een hele rare manier naar me. Ik wist niet wat er gebeurde. Ik dacht dat ik in mijn trip was blijven hangen en dat dit voortaan het enige was wat ik nog zou zien. Een beetje net als bij Inception, dat je in limbo kan blijven hangen. Ik werd enorm bang. Toen ik weer een beetje normaal kon denken vroeg ik of iemand even mijn naam kon zeggen. Want ik dacht, als dit nep is kunnen ze vast mijn naam niet zeggen. C zei mijn naam een paar keer. Dit was zo fijn om te horen. Ik raakte haar hand aan en geen naast haar zitten om even bij te komen van wat ik net mee maakte. I was enorm geschrokken. Zij is mijn nichtje en ze zag dat er iets mis met me was. Ze was bang dat er iets met haar nicht was gebeurd dus ik mocht de rest van de avond van haar geen lachgas meer. Ik heb me hier netjes aan gehouden. We hebben verder nog plaatjes zitten kijken en muziek geluisterd tot de trip helemaal was uitgewerkt. Het was enorm heftig maar super leuk om mee te maken. Ik denk dat ik de volgende keer weer gewoon een heel bakje neem A was de hele avond stil. Het bleek uiteindelijk dat hij zo hard aan het trippen was dat ie niet meer kon praten."
"Bedankt voor de reactie. Ik ben inderdaad het in-mind trippen niet gewend. Het leuke aan dragon vond ik dus het visuele en de hilarische opmerkingen die er uit je mond komen. Wij gingen graag naar graffiti kijken in eindhoven omdat de tekeningen echt tot leven komen. Ik ga zeker de volgende keer dragon een heel bakje proberen"
"Ja de keer hiervoor was het wel leuker met lachgas. Toen zag ik enorm veel kleuren en leek het of ik in een tunnel vol verhalen zat. Deze keer was het dus zeker geen leuke tunnel met verhalen haha En ik zeg doen! Ga lekker trippen dit weekend! Ik ga lekker aan de pilletjes op een dubstep rave in Eindhoven"
"Ik word er bij van dat jullie zo genieten van mijn verhalen ^^ Zaterdag dubstep rave in Eindhoven. Lekker aan de partyflocks. Misschien komen daar ook leuk leuke verhalen uit"
"Ik kijk vaak rond op dit forum en nu heb ik eindelijk besloten een tripje met jullie te delen. Afgelopen dinsdag heb ik voor de 4e keer truffels gedaan. De andere 3 keren hadden we dragons dynamite. Dit zijn naar mijn mening geweldige truffels. Ik heb er enorm van genoten alle 3 de keren. We wilde alleen een hardere trip dus besloten bij de smartshop de sterkte te halen (Psilocybe hollandia). De shop eigenaar raden dit af. Hij zei dat deze truffels extreem heftig waren. Ik wilde ze eigenlijk toch maar we besloten toch naar hem te luisteren en een andere sterke truffel te halen. Dit werd dus White Diamonds. We gingen met zijn 5e trippen bij iemand thuis waar we al 2 keer hadden getript. Vertrouwde omgeving dus. Ik had een soepje gemaakt en er 2 bakjes in gedaan. Nadat de soep op was duurden het niet heel lang voor we iets begonnen te voelen. Het licht begon wat geel te worden. Ik kreeg een enorm raar zenuwachtig gevoel in mijn maag. Het leek soms een beetje alsof ik xtc op had en het begon te werken. Maar dan veranderde het gevoel weer. Één van mijn vrienden werd zo misselijk dat ze heeft moeten overgeven. Wat ze normaal niet had bij de andere truffels. Iedereen keek een beetje om zich heen omdat ze niet zo goed wisten wat ze met het gevoel moesten omdat het zo enorm anders was dan dragon. Ik wist zelf ook niet of ik nou misselijk werd van het gevoel of niet. Ik hield in mijn hoofd dat dit gewoon het begin was van het inwerken en dat het vanzelf wel over ging. Op een gegeven moment trok het gevoel als een tinteling door heel mijn lichaam. Van mijn buik naar mijn armen en naar mijn vingers en door mijn benen en voeten. Ik had het gevoel dat alles enorm zwaar was en dat ik niet goed kon bewegen. Ik vroeg aan mijn vriendin hoe ze zich voelde omdat ze nog aan het overgeven was. Ze voelde zich nog niet lekker en toen ze dat zei verdween de hele tinteling en misselijkheid. Ik wilde naar haar toe dus ik stond op maar besefte niet dat mijn lichaam lichter was dan ik dacht waardoor ik met het opstaan de halve kamer door vloog. Dit was wel een leuk momentje want hierdoor begonnen mijn andere vrienden mij uit te lachen omdat ze zagen dat ik zweefde. Toen we allemaal weer gewoon in de kamer zaten begon het echt te werken. Mijn nichtje zag allemaal balletjes om zich heen alsof het kerst was. Ikzelf zag het schilderij bewegen en alles was een beetje vaag. Mijn nichtje begon enorm hard te lachen omdat zij haar gezicht aanraakte met haar hand en er elke keer van schrok omdat ze niet in de gate had dat het haar eigen handen waren. Ik begon naar mijn handen te kijken en ik begon ze heen en weer te bewegen voor mijn gezicht. Op een gegeven moment leek het alsof het niet meer mijn eigen handen waren waardoor ik toch een beetje bang werd. Bij de andere truffels zag ik al snel alles bewegen en ademen, terwijl ik dat bij deze totaal niet had. De truffels begonnen op mijn gevoel en in mijn hoofd te werken. We wisten allemaal niet meer wat we dachten en het praten ging ook al moeilijk. Ik zei op dat moment dat het beste om deze trip te beschrijven was 'Ik weet het allemaal echt niet meer'. Dit klinkt misschien raar maar ik wist niet meer wat ik dacht en als ik iets zei wist ik niet of ik het nou echt zei. Ook dacht ik me dingen te herinneren die bijvoorbeeld vorige week waren gebeurd. Maar dan begon ik te twijfelen of dat nou wel echt zo was of dat ik dat net in mijn hoofd bedacht had en ik mezelf wijs maakte dat het echt was gebeurt. Het was ook moeilijk om om te gaan met het gevoel in je. Het veranderde namelijk steeds. Als je eenmaal gewend was aan het gevoel dat je had, veranderde het compleet waardoor je weer moest wennen aan een nieuw gevoel in je. Omdat ik overal over begon te twijfelen werd alles enorm naar. De tv stond te hard, het programma was verschrikkelijk. Ik wilde muziek op maar geen enkel muziek was goed en ik kon niet meer nadenken wat ik nou precies wilden. Ik moest ook enorm veel plassen maar durfde niet in mijn eentje naar de wc. De katten konden voelen dat wij aan het trippen waren en deden een beetje raar. Één van de katten lag tussen mij en mijn nichtje en op een gegeven moment lag hij helemaal slap met zijn ogen open te staren alsof hij dood was. Waardoor ik en mijn nichtje een beetje in paniek raakte. Ook keken de katten heel veel om zich heen en in de lucht waardoor ik in mijn hoofd haalde dat er iets bij ons in de kamer was. Na dit allemaal besloot ik cola te drinken en wat te eten in de hoop dat de trip minder werd. Mijn nichtje vond het wel heerlijk. Ze zei dat het heftiger was dan LSD op sommige momenten, maar wel op een andere manier. Na 3 uurtjes besloten we jungle book te gaan kijken (Disney films zijn echt de beste films die je kan kijken tijdens het trippen) gelukkig begon het bij mij wat uit te werken en had ik wel enorme zin om aan de xtc te gaan. Ook omdat de truffels soms zo voelde maar ook om even een fijn gevoel in me te krijgen. Mijn nichtje vond het dus wel een leuke trip maar de andere vonden het ook niet zo leuk. Ik vind het niet erg om meegemaakt te hebben, maar ik zal deze truffels nooit meer nemen. Verder heb ik nog vragen aan jullie hierover. -Had ik nou een bad-trip? Of zat ik er tegenaan? -Wat is jullie ervaring met White Diamonds? -Heeft iemand van jullie ook zo'n zelfde ervaring met truffels gehad? -En als ik dezelfde trip als met Dragons dynamite wil hebben maar heftiger. Werkt het dan om meer te nemen dan een half doosje?"
"Ik zou gewoon voor dragons dynamite gaan. Ik heb deze gehad en White diamonds. Dus maar twee verschillende. Maar die white diamonds was niet fijn. En met dragon heb ik nog nooit problemen gehad!"
"Ik ben blij dat jullie ervan genoten hebben ^^"
"viewtopic.php?f=21&t=40421 Mijn nieuwe report. Ik heb zo goed als een heel bakje gehad. Ik wilde gewoon een hele maar degene waar ik mee ging trippen was de volgende dag jarig dus wilde rustig aan doen. Nog even een vraagje. Als ik een heel bakje neem. Eerst de helft en na 1-2 uur de andere helft. Blijf ik dan langer trippen? Vind het zo jammer dat het na een paar uur al voorbij is. Zou zo met liefde 6-8 uur kunnen trippen. Misschien zelf langer"
"Ik moet zeggen dat die oranje red bulls ook eeeerg lekker gingen. Van het weekend ga ik paarse Partyflocks proberen. Die blijken ook boven de 200 te zitten. Ik ben benieuwd"