Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, ooit na school zijden mijn maten dat ze een joint hadden en ik dacht dit probeer ik is. Ik had 5 trekjes gedaan. Er zat tamelijk veel tussen. Ik merkte op dat mijn hartslag versnelde maar dit ging over na 10 minuten. eventjes was er een gelukkig-gevoel maar toen plots op de bus terug naar huis ontplofte er precies iets in mijn lichaam. Het was mijn hart dit heeft 4u aan een stuk doorgegaan ik dacht dat ik dood ging. Iedereen moest er mee lachen. Maar dit was helemaal niet zo. De volgende dag leek alsof de wereld veranderd was in een eindeloze depressie. Ik dacht alleen nog maar aan de dood en volgde constant mijn hartslag. Echt niet prettig (dit begon in februari 2009 en eindige in juni 2009). Ik hier maanden last van gehad en de hartkloppingen ook. Ik ben gestopt met alles ook met roken en drinken. Ik ben er nu eindelijk vanaf en ben blij ik raak nooit meer een joint aan. Maar de jeugd draait precies enkel maar rond drugs. Ik begrijp niet dat mensen dit in hun lichaam kunnen krijgen, ik heb een keer geƫxperimenteerd en dit was meer als genoeg. Eigenlijk ben ik blij dat ik dit heb voor gehad. Waar zou ik anders nu zijn..."