Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb Crystal Meth nu inmiddels 8-10x gebruikt. Ik was er eigenlijk bang voor omdat ik namelijk een speedverslaving heb. Mijn angst was dus dat de CM ook zou aanslaan en dat ik dan na een paar maanden gereduceerd zou zijn tot een skelet. Ik heb het gerookt (met zo`n glazen pijpje) en nasaal ingenomen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik in de aanloop daarvoor al redelijk wat speed had gebruikt. Afijn, ik had hoge verwachtingen van CM, maar ik heb er tot op vandaag weinig van gevoeld. En de kwaliteit was echt wel goed (getest). Ik merk er eigenlijk vrijwel niets van en ik haal het niet eens tot de volgende morgen zonder moe te worden en te willen gaan slapen. Nu zei laatst iemand tegen mij dat ik het eens helemaal nuchter moet gebruiken om het `echte` CM gevoel te kunnen ervaren. Of CM te injecteren. Dat laatste doe ik niet, dat is een grens die ik mentaal gewoon niet kà n overschrijden (dus ook al zou ik het willen, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten om het te injecteren). Het is trouwens wel prijzig spul. Het is in Zwitserland behoorlijk populair. Maar ik hou het liever bij het oud-hollands-pep-snuiven."
"Ik word stront chagrijnig van die kut-dealertjes, die maar blijven komen met versneden en alles behalve oppeppende teringtroep. Het is werkelijk huilen met de pep op...ik gebruik nu al bijna 11 jaar, maar dat is verder ook de enige drugs die ik wel eens doe en leuk vind, maar de laatste tijd kan ik maar met geen goed fatsoen een goed pakkie vinden ergens... - overal waar ik kom is het dezelfde versneden teringbagger (maar met hier en daar wel een ander kleurtje). Omdat ik pep al leuk vind had ik ooit besloten uit de buurt te blijven van Chrystal meth, maar nu dat ik na maanden zoeken nog steeds niets fatsoenlijks ben tegengekomen wordt de verleiding om CM te proberen groter. Via een maatje van me kan ik het regelen. In sommige steden zie je een kleine maar wel vaste groep feestgangers en vooral ook in de homoscéne (dat maatje van me gaat daar altijd in uit). In Nederland begint CM hier en daar dus wel al op te duiken. De werking duurt bij die vriend van me 2 dagen - en houdt ook zolang in alle hevigheid aan - en dat met een minimale dosering. Dat mag ook wel voor de prijs die je betaalt: één gr kost 200 euro. Maar ja, 200 euro vs één tientje (in guldens) ..... bovendien blijft mijn geweten een beetje dwars zitten, een stemmetje dat blijft herhalen 'niet doen' - omdat ik nu ook alweer 11 jaar pep gebruik en dus waarschijnlijk net zo makkelijk aan de CM kan blijven hangen."
"Omdat speed in poedervorm steeds de zoutvorm is, namelijk amfetaminesulfaat, kan je speedsample maximum 73% zuiver zijn. Je sample bevat dan namelijk 73% amfetamine en 27% sulfaat en géén andere stoffen! Klik om te vergroten... Volgens mij is dit onjuist of achterhaald. Zie attachement."
"Okay, zo`n vermoeden had ik al. Overigens wist ik dat pep niet 100% zuiver kan zijn, dan zou het vloeibaar zijn, toch? Ik vond de test uitslag echter wel `vreemd` omdat ik hier ooit jaren geleden had gelezen dat het maximaal ergens rond de 70/80% zou zijn. Dus vandaar mijn bezoek hier weer... Maar ehm, nog wel een vraagje: Psychedelibee zei: amfetamine hydrochloride Klik om te vergroten... Dat is slechts een alternatief zout, of heeft dat ook invloed op de werking? Overigens kleeft er dus wel een `voordeel` aan vast, immers is met amfetamine hydrochloride een hoger percentage mogelijk zoals jij dat omschrijft."
"Psychedelibee zei: Je zal het echter waarschijnlijk nooit tegenkomen. Klik om te vergroten... Hmm, als je bedoelt dat ik amfetamine hydrochloride bijna nooit (meer) zal tegenkomen, de laatste tests waren toevallig allemaal zo, nu 4 op een rij."
"[Dubbele post verwijderd]"