Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ShadyBuzi zei: Is inderdaad de gereguleerde afgifte/langwerkende (die van 54mg). Deze werkt makkelijk 12uur lang als ik het niet fout op heb. Op de achterkant van de strip relatine die ik nu gebruik staat alleen "Rilatine 10 mg" "methylphenidathydrochlorid tabletten" "Novartis". Denk niet dat deze een tragere afgifte hebben. Klik om te vergroten... Nee is niet zoals concerta"
"Hallo iedereen! ShadyBuzi zei: Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden ) Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier. Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken. Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit". Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word. De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over. Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender? Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen! !ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN! Alvast bedankt boys and girls. Geniet van jullie eindejaar Greetz Shadybuzi x Klik om te vergroten... Hallo! Ik heb even rondgevraagd en “Tripple M” is hoestdrank (codeine+promethazine) van Actavis. Is Amerikaans geloof ik. Heb het zelf al een paar keer gebruikt en zie t steeds vaker langskomen. Het komt binnen in flessen van een halve liter en word overgegoten in 100ml flesjes met het label “tripple m” erop, daarom is er weinig over te vinden. Ik heb het een keer laten testen en er blijkt verder geen rotzooi bij toegevoegd. Het blijven wel opiaten dus kijk wel uit want lean kan link spul zijn. En zoals bij elke drug: doseer het met mate. Genietse!"