Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet of ik dit hier gewoon kan vragen, anders kan deze post verwijderd worden, maar weet iemand waar ik dit kan verkrijgen? Ik wil dit namelijk proberen om mijn hppd klachten te verminderen, maar merk dat het niet echt verkrijgbaar is."
"Bedankt! Helaas niet in NL te verkrijgen dus? En Choline ook via Ebay? Edit: om dit supplement gaat het toch? http://www.bulkpowders.nl/cholinebitart ... wgodvgcAfA"
"Dank voor de reactie! Ik heb nooit iets via Ebay gekocht, maar dit lijken me goede verkopers voor Piracetam en Alpha GPC right? http://www.ebay.nl/itm/Piracetam-Powder ... qkIxzwohOA http://www.ebay.nl/itm/ALPHA-GPC-POWDER ... TdmR1kSoCg Ik neem dan denk ik 125G Piracetam en 25G Alpha GPC, voor €45,- incl verzenden lijkt me dit goed om het een maandje of 2 uit te proberen. Welke doseringen ik dan neem moet ik nog even uitzoeken, las vaak iets van 1200mg tot 2000mg Piracetam + ongeveer 200mg Alpha GPC per dag. Weet alleen niet of ik het in een keer moet nemen of meerdere keren per dag. Weet je toevallig hoe ik dit dan het beste kan bewaren? En geldt dat alleen voor Alpha GPC of ook voor de Piracetam poeder?"
"ElvenSpice zei: Ik heb nu zelf een kleine voorraad Noopept en AlphaGPC wat ik voor een poosje wil uitproberen. AlphaGPC kan je het beste in kleine voorraden bewaren, doe je bijvoorbeeld voorraad voor een hele week in klein potje en de rest bewaar je luchtdicht ergens. AlphaGPC is namelijk zo hygroscopisch dat het na een maand als je het slecht bewaar waterig kan worden, blijft wel gewoon bruikbaar. 200-300mg AlphaGPC is voldoende voor elke neurotropic. Over piracetam weet ik niet heel veel qua frequentie en dosering, lag inderdaad rond de 1000-2000mg per keer en dat 2x per dag. De verkoper lijkt mij wel betrouwbaar, zou je wel aanraden om toch voor aniracetam of pramiracetam te zoeken omdat die wat potenter zijn. Aniracetam heeft ook nog eens een anxiolytische werking wat wel fijn is voor de meeste. Laat maar weten als het voor je werkt! Klik om te vergroten... Bedankt! Ik wil toch voor Piracetam gaan omdat ik daarover de beste verhalen heb gelezen mbt mijn klachten. Dat Ebay + Paypal snap ik niks van. Ik dacht gewoon via Ideal geld op PayPal te kunnen zetten en zo via Ebay te bestellen. Maar als ik via Ebay wil bestellen staat er dat er een credit card nodig is. Die ik niet heb.. Kan het alleen met credit card via Ebay? Zo ja, weet iemand nog een andere mogelijkheid?"
"ElvenSpice zei: Als je bij eBay producten besteld en wilt betalen met PayPal, terwijl hier nog niet genoeg saldo op staat, dan komt het scherm dat je een credit card moet toevoegen tevoorschijn. Stel dat je dus 55 euro moet betalen, zorg dat er dan ook +55 euro op PayPal staat. Houdt rekening met vreemde valuta en hun wisselkoers, soms als je het omrekent kan het net iets duurder uitkomen op eBay, dus zorg dat je dan bijvoorbeeld 2 euro extra erop zet. Klik om te vergroten... Bedankt, zo werkte hij wel inderdaad! Eind volgende week zal ik het ontvangen."
"Hallo, Het zal een soort trip report worden maar omdat ik vragen heb lijkt het me beter in dit forum passen. Afgelopen vrijdag avond heb ik samen met mijn vriendin en 2 huisgenoten spacecake gegeten. Mijn huisgenoten zijn erg ervaren (blowen meerdere keren per week), ik en mijn vriendin zijn totaal onervaren, nooit echt geblowd eigenlijk. We zijn allemaal rond de 21. Hieronder zal ik het verhaal vertellen van de bad trip (waar ik me wel alles van kan herinneren volgens mij) Nou vrijdag hadden we hem genomen dus, rond 10u dacht ik. Heel onverstandig veel te veel genomen. Na 1 uur begon het met een flinke lachkick. Daarna waren mijn huisgenoten naar hun kamer gegaan om daar te gaan blowen. Ik en mijn vriendin waren een beetje aan t opruimen en spullen aan t pakken om vervolgens naar haar huis te gaan. Vlak voordat we gingen begon ik me al raar te voelen, op dat moment wist ik niet zo goed wat ik ermee moest, dus ik dacht beter zo snel mogelijk naar haar huis gaan. De weg naar haar huis duurde voor mijn gevoel heel erg lang, voor mijn gevoel was ik voor een kort stukje 15 minuten aan het fietsen. Ik en mijn vriendin hebben trouwens echt alles precies hetzelfde ervaren. Voor ons gevoel leek het alsof we niet vooruit kwamen, alsof een magneet ons tegenhield. Pas toen ik naar de zijkant (de huizen, bomen enz) keek realiseerde ik dat ik wel vooruit ging. Toen we eenmaal thuis waren wilde ik zo snel mogelijk richting haar bed, daar voelde ik me veilig ofzo. Het probleem was dat haar moeder ook thuis was en die ons zo niet mocht tegenkomen. Eenmaal in bed begon ik te zweten en te soort van hyperventileren (incl hartkloppingen). Mijn vriendin was gelukkig goed op de hoogte van hoe een bad trip in zn werk ging, die wist dat we suikerwater moesten drinken en het gewoon over ons heen moesten laten komen en te wachten. Het gevoel dat ik had was dat ik in een andere dimensie zat waar ik nooit meer uit zou komen. Af en toe was ik een beetje bij kennis en kon ik een beetje normaal denken en praten. Ik zelf dacht er alleen maar aan om de ambulance te bellen, maar gelukkig wist zij dus dat we dat niet moesten doen (als ik alleen was had ik het wel gedaan denk ik). Maar toen zij suikerwater ging halen, wat voor mijn gevoel echt een half uur duurde, kwam haar moeder naar beneden. Toen begon ik weer helemaal gek te worden, heel erg zweten en heel erge hartkloppingen. Gelukkig sprak haar moeder van boven de trap met mijn vriendin en is ze niet naar beneden gegaan. In bed ben ik verder bad gegaan met het denken dat ik me in een andere dimensie bevond waar ik uit moest kruipen. Ik had ook geen gevoel meer in mijn spieren. Ik moest water drinken (hele droge mond) en naar de wc, maar ik durfde niet omdat ik dacht dat ik halverwege in elkaar zou storten. Als ik naar de klok keek ging er voor mijn gevoel een uur voorbij terwijl het in werkelijkheid 3 minuten waren. Uiteindelijk zijn wij rond 3u in slaap gevallen. Om half 9 ben ik weer wakker geworden en was ik wat meer bij kennis. Ik was de hele dag erna heel wazig en niet echt scherp. Ik had toen al en klein beetje het gevoel wat ik vandaag meer ervaar: derealisatie. Wij hebben dus duidelijk een paniekaanval gehad deze nacht, ik zelf dacht misschien wel een psychose maar dat lijkt me toch wat anders. Mijn huisgenoten zijn niet bad gegaan op de cake (+ nog wat joints daarna). Ze wisten wel precies wat ik had meegemaakt (ze hadden het zelf nooit gehad, maar weten blijkbaar wel hoe t in z'n werking gaat ofzo). Zaterdag avond heb ik een feestje gehad waar ik wel gewoon tot laat naar toe ben gegaan (2 biertjes gedronken, expres niet meer). Daar nog steeds wat wazig geweest maar het ging allemaal wel. Vandaag heb ik dus wat meer het gevoel van derealisatie: het gevoel dat ik niet helemaal in mijn eigen lichaam zit. Mijn lichaam doet wel wat ik wil maar het is meer dat ik het observeer. Mijn benen voelen heel zwaar aan (beetje zoals bij xtc) en ik denk op een hele rare manier. Best wel ingewikkelde gedachtes steeds. Ik blijf ook maar denken dat ik dit blijf houden en dit niet meer wil hebben. Het beangstigd mij als dit niet weg gaat. Ik heb dit gevoel vandaag wat meer dan gisteren. Ik ben net even een stukje gaan fietsen en fruit gaan halen, voor mijn gevoel voelde ik me wel wat beter daarna. Ik werd onderweg wel opeens een paar keer emotioneel (bijna huilen) terwijl ik niet weet waarom. Ik heb ongeveer 3 weken geleden iets te veel xtc gebruikt (ong 200mg, mijn gewicht 75kg), was mijn 2de keer xtc. Maar lijkt me niet dat dit invloed kan hebben? Is dit iets wat herkenbaar is? Ik vind het vooral raar dat ik het vandaag erger voel dan gisteren. Of is het slim om even langs de huisarts te gaan. Dit gevoel van derealisatie vind ik heel ongemakkelijk en beangstigend En mocht dit iets bekends zijn, is er iets dat kan helpen me beter te laten voelen? Bijvoorbeeld sporten of een bepaald product eten?"
"Dank voor de reacties! Mindless zei: Dit komt me zeker bekend voor. Zelf heb ik dit heel wat jaren geleden vergelijkbaar meegemaakt, maar dan een stukje milder. Verder heb ik het bij anderen ongeveer zo zien gebeuren en heb er verder ook verhalen over gehoord die er allemaal erg op lijken. Op de een of andere manier heeft wiet (bij mij en de mensen die ik ken dan) een hele andere werking wanneer het gegeten wordt. Het is wel vele jaren terug dat ik spacecake heb gehad en destijds had ik ook erg weinig ervaring met trippen (zou het ook niet echt trippen willen noemen met spacecake, maar goed). Wiet kan je nog best eens verrassen en zeker wanneer je het in grote hoeveelheden eet. Aangezien ik er zoveel over hoor en dit allemaal goed is gekomen, zou ik me niet direct zorgen maken. Daar komt nog bij dat dit voor jullie twee een nieuwe ervaring was. Als je niet zo gewend bent om de controle te verliezen en het gevoel te hebben dat je je lichaam observeert, kan dit erg angstaanjagend zijn. Maar bedenk je dat de angst komt, omdat je gedachten je een soort doemscenario voorleggen en jij dit dan gelooft. Het enige wat je moet doen, is ze niet geloven. Dat lijkt in de praktijk weleens moeilijker dan ik het hier zeg, maar zo is het wel. De eerste keer dat ik tripte, kon een simpele gedachte mij ook helemaal van mijn stuk brengen en nu zoek ik juist dat loskomen van mijn lichaam op. Het is dus maar net wat voor mindset je hebt. Ik zou me niet teveel (lees: geen) zorgen maken. Dit klinkt allemaal heel bekend. Gewoon even afwachten en niet teveel in je gedachten meegaan. Maak je je echt extreem zorgen, dan moet je gewoon naar je huisarts gaan. Maar waarschijnlijk zakt het allemaal af als je je er zelf niet meer zo druk over maakt. Ik denk (maar dat is gewoon mijn mening, dus hecht er niet teveel waarde aan) dat die xtc er niet veel mee te maken heeft, omdat dat alweer 3 weken geleden is. En hoe je het omschrijft klinkt het exact als bad gaan op spacecake. Afleiding zoals sport helpt hier vast goed ja. Een bepaald product eten zou ik niet weten. Maar er zijn wel kalmerende middelen waar anderen hier je vast beter over kunnen adviseren. Klik om te vergroten... Dat van XTC denk ik zelf ook niet. Het is alleen dat ik denk dat als ik me zo zou voelen na XTC ik dat normaal zou vinden en zou zien als een normale kater. Dacht het ook omdat ik helemaal geen kater had van die keer xtc. Daarvoor 1x xtc gedaan maar niks gevoeld ervan."
"Dat Googlen is inderdaad echt een trekje van mij haha. Inmiddels gaat het al wat beter. Gelukkig niet meer het gevoel van derealisatie, dat was echt geen pretje. Lijkt me afschuwelijk voor de mensen die dat altijd hebben, zo'n leven zonder emoties en gevoel van onwerkelijkheid. Wat ik trouwens niet verteld had dat ik vlak voor het nemen van de spacecake we een tijd nog een of andere horrorgame gespeeld hadden en ik had 2 biertjes op. Achteraf dacht ik dat dat ook invloed kan hebben. Maandag, nadat ik me zondagavond al beter voelde, had ik opeens wel een klein beetje angstig gevoel in de trein, maar later die middag ging t ook allemaal weer. Ik word sowieso elke ochtend heel licht angstig zonder dat ik weet waarom wakker. Als ik eenmaal mn bed uit ben is dat ook over. Wel had ik die maandag middag bij het fitnessen dat mijn spieren heel anders aan voelde wanneer ik trainde. Heb wel nog steeds dat de lichte feller lijken dan normaal, maar dat begint ook minder te worden. Gaat de goede kant op dus. Ben er bijna, maar nog niet helemaal. Het verkeerde is dat ik er veel over nadenk wat juist averechts werkt, al weet ik het allemaal steeds beter te accepteren. Als mijn gedachtegang wat minder para is, en de lichten wat minder fel, dan ben ik weer helemaal de oude denk ik. Hetgeen dat ik mij afvraag is of dit alles een normale reactie is (van drugs/spacecake), of dat ik ergens wel gevoelig ben voor paniekaanvallen/derealisatieklachten. Heb namelijk nooit zoiets (engs) mentaals/psychisch meegemaakt. Tijdens en na de trip dacht ik ook gelijk nooit van mijn leven meer drugs. Maar als het eenmaal beter gaat denk ik daar ook weer anders over haha."
"Psychedelibee zei: Fijn om te horen dat het de goede kant op gaat! Heeft je vriendin eigenlijk ook zulke klachten (gehad)? FlikkaB zei: Hetgeen dat ik mij afvraag is of dit alles een normale reactie is (van drugs/spacecake), of dat ik ergens wel gevoelig ben voor paniekaanvallen/derealisatieklachten. Klik om te vergroten... Een normale reactie zou ik het niet willen noemen, maar het komt vaker voor in ieder geval. Klik om te vergroten... Nee die was alleen de dag erna niet helemaal scherp, maar daarna weer helemaal de oude Btw, ik bedoelde trouwens niet normale reactie van spacecake, maar of de gevolgen van deze bad trip vaker voorkwamen"
"Mindless zei: Goed om te horen. Uiteraard helpt veel nadenken niet. En om te proberen er minder aan te denken werkt dan vaak ook weer averechts. Gewoon even afleiding zoeken dus. Wiet en psychedelica kunnen enorm angstaanjagende ervaringen teweegbrengen hoor. Daar hoef je niet een extra gevoelig iemand voor te zijn. Deze middelen zijn in staat om in één keer enorm veel uit je onderbewuste omhoog te halen. FlikkaB zei: Lijkt me afschuwelijk voor de mensen die dat altijd hebben, zo'n leven zonder emoties en gevoel van onwerkelijkheid. Klik om te vergroten... Dat komt omdat het ego (dat wat constant een oordeel velt over je ervaring) er nog is. Deze emotieloze staat kan voor het ego de hel zijn en dezelfde emotieloze staat kan zonder het ego de hemel zijn. Geen oordeel, geen probleem. Dit is ook de reden dat psychonauten soms zo snel mogelijk willen 'doorbreken', zodat het ego geen 'houvast' heeft en geen tijd om te oordelen. Het is puur dat oordelen dat zorgt voor een oncomfortabele tot zelfs een helse ervaring. Klik om te vergroten... Ik zie nu pas dat ik het nergens vermeld heb, maar er zat trouwens hasj in ipv wiet"