Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank jullie wel voor reacties en tips.. Jet is lastig om naar een afkick tegaan. Wat je zegt met wachtlijst enzo. Maar heb ook een hond die niet goed handelbaar is voor anderen.. Voor mij is me hond weg doen wel het laatste.. Hoop dat ik hier zonder afkickklinic mee kan omgaan en stoppen. En als het volgende maand nog zo is dan moet ik wel. Hoe dan ook wil ik voor me 25ste stoppen. 19dec M.v.g"
"Beste leden, Eerst zal ik mij even voorstellen: Ben een jongen van 24 jaar en kom uit omgeving utrecht, Heb me hier aangemeld omdat ik van af morgen wil gaan stoppen met drugs. (Wiet,coke,mdma,alcohol) en wel een beetje steun kan gebruiken. Ben al bijna 10 jaar fulltime aan het blowen. Van 2 tot 15 jointjes per dag. Heb al meerdere keren geprobeerd te stoppen maar geen succes. Alcohol drink ik elke dag 2 biertjes tot 10-fles whiskey in het weekend. Dit doe ik nu al bijna 5/6 jaar. Mdma heb ik al vaker misbruikt en soms wel 10 dagen achter elkaar gedaan 200mg tot soms wel 1g mdma. Dit is van de laatste 2 jaren en is ongeveer 3 x gebeurd. Coke ben ik sinds 2 maanden gaan snuiven tot vandaag. Van 0.5g per avond tot 1.5g ( laatste 30 dagen elke dag). Ik ben zelf verslaafd geboren aan van alles.. Kan wel zeggen dat ik het zwaar verpest heb. Toch geef ik niet op en wil ik morgen echt stoppen. Ik heb hulp in geroepen bij ggz van een pchygoloog, budget beheer is aan gevraagd en zal binnen kort niet meer bij me geld kunnen. Kan niet goedmet me geld omgaan, schulden gemaakt en laatste maand alleen al 800 euro aan drugs gehaald. Dat kan niet zo door gaan. Ik wil zelf graag weer fitnessen en dat weer oppakken. Zuinig leven en me schulden afbetalen. Zit op een punt dat ik moet gaan omslaan, mijn lichaam geeft het ook op. (Hart problemen en allerlei kwaaltjes door lage weerstand) ik slaap slecht en ben al 5 jaar deppresief en zwaar aan het stressen. Hoop dat er mensen zijn met goede tips om me af te leiden, of andere dingen die me zouden kunnen helpen. Medicijnen zijn geen optie.. Dit is me eerste bericht op een forum, normaal zou ik dit niet snel doen maar ik kan hier niet goed over praten met anderen mensen, Ik ga zo proberen te slapen en morgen ochtend gelijk met de hond een grote wandeling maken en me klaar maken voor een strijd! Ps Hou jullie op de hoogte bij interesse, Flappie"