Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ben al een tijdje aan het blowen (altijd met tabak, vrienden willen niet puur wiet). Maar ik heb er op een avond al 7 gedaan, op ongeveer 3uurtjes verspreid, en voelde nog steeds geen sterk effect, enkel een klein licht gevoel.. Volgens mij ligt het aan de manier waarop ik inhaleer dus als iemand zou willen uitleggen hoe ik het zou moeten doen.. Bedankt"
"Owké, inderdaad misschien tijd dat we er wat meer indraaien.. Zal het morgen eens proberen, zal meteen ook het resultaat posten.."