Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer ben je verslaafd aan XTC? hoevaak moet je het gebruiken voor je verslaafd bent? en is het ook normaal dat iemand het doet zonder op een feestje te zijn? Ik ken namelijk iemand die het wel doet, terwijl hij niet eens naar feestjes gaat.. Hij doet het gewoon voor de "lol". K hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.. -xxx- een bang meisje"