Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heinikens zijn lekkere dingen alleen slecht te peilen uit mijn ervaring pieken en dalen veel. maar hij komt je gaat hem wel gelijkmatig meer voelen is wel beter voor beginners. zorg wel dat je niet te moe bent ik had beetje aan de einde begon licht te halliciuneren niet dat je in paniek raakt was goed onder controle te houden. maar lekker beginnen met halve die kwartjes merk je geen donder van ook al ben je beginnende. overhitten is ook allemaal zwaar overdreven je moet af te gwwn ff beetje aan de buitenkant gaan staan of ff frisse neus halen slokkie water af en toe niks aan de hand. VERGEET BELANGRIJKSTE NIET GEWOON LEKKER KNALLEN en naar je zin hebben"