Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hehe hij kan inderdaad niet zingen en ze stem in niet zo mooi maar de combinatie van zang en muziek geeft bij sommige nummers een geweldig resultaat. Take a walk on the wild side. Alleen die tekst al geniaal toch"
"BillyBilo zei: Fishhead07 zei: hehe hij kan inderdaad niet zingen en ze stem in niet zo mooi maar de combinatie van zang en muziek geeft bij sommige nummers een geweldig resultaat. Take a walk on the wild side. Alleen die tekst al geniaal toch Klik om te vergroten... wát een onzin om te zeggen dat Lou Reed niet kan zingen hij heeft misschien niet zo'n gemaakt gouden zaad keeltje als de jongentjes die backstage gratis blowjobs geven aan managers voor een platen contract, maar hij kan echt wél zingen, en als je zegt van niet, dan snap je waarschijnlijk niet wat een rock'n roll voice is, kom op zeg, je zegt toch ook niet dat david bowie niet kan zingen? Klik om te vergroten... Rustig aan. Ik herhaalde allen wat er wwerd gezegd. Kijk tuurlijk kan hij wel zingen maar zijn stem is niet heel mooi of heel zuiver. En ik snapo dat het bij hem hoort en daaromn vind ik zijn muziek ook goed Maar ik ken mensen met een mooieren stem laat ik het zo stellen. En zon ook rock'n roll artiesten die een mooie stem hebben dus En david bowie is geniaal die kan zeker zingen ja"
"Freud zei: Ja inderdaad briliant, zat satalite of love er nou ook in? Ook mooie stukjes met iggy pop trouwens Klik om te vergroten... Film geniaal en de trainspotting soudtrack helemaal geniaal denk is aan het nummer born slippy van Underworld en natuurlijk perfect day van onze lou"
"Freud zei: Ja zeker choose life - underworld de soundtrack is erg mooi. Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose a fucking big television, choose washing machines, Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose fixed-interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, Choose leisurewear and matching luggage. spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose rotting away at the end of it all, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. pishing your last in a miserable home, Choose your future. Choose life. But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got Heroin? Op een of andere manier moet ik altijd aan deze tekst denken als ik het pad niet meer kan vinden. Klik om te vergroten... Mooie tekst inderdaad Geweldige soundtrack toevallig vorig jaar voor sinterklaas aan me pa gegeven"
"met drugs op ervaar je de muziek beter :P De goede muziek is ook gemaakt onder invloed van alcohol of drugs En ja drugs + muziek = geniaal muziek appart ook en drugs appart ook maar de combo wat wil je nog meer"
"Inderdaad alle grote namen zoals: The Beatles, The Doors en natuurlijk Elvis Presley Voor mij persoonlijk: Inderdaad Moby, Ozzy Osbourne(solo+ Black Sabbath), Tupac, Andre Hazes, Phil Collins, Guns N Roses, Guus Meeuwis, Laura Pausini, Eros Ramazzotti, Andrea Bocelli, Fleetwood Mac."
"Serenity zei: Eier zei: Pink Floyd Slayer Iron Maiden Klik om te vergroten... Om eventjes aan te vullen:" Guns 'n roses Dragonforce Nirvana (sommige nummers) de Anouk van vroegah. En aan de andere kant Infected mushroom GMS Erick E SidneySamson etc etc Klik om te vergroten... Guns n roses Nirvana enkele liedjes de oude anouk zeker chilll"
"Brandon zei: Ophidian , geniaal vooral onder de hoede van Dj Ruffneck. Aphex Twin, Meester in Complexe maar ook juist Makkelijke muziek ! Pendulum, Tarantula wat een meesterlijke cd Klik om te vergroten... ken ze allemaal niet :P"
"Goanaut zei: En wie weet toevallig hoe het psytrance nummer heet (en van wie het is) waarin de uit het spel Mortal Kombat gebruikte termen: Round one: Fight! Round two: Fight! komen? :P Ow ja.. en er is nog een psy nummer waar het volgende stukje uit de film Kill Bill voorkomt (kan zijn dat wat woorden afwijken): If anyone of you fools.. has got anything else to say.. now's the fucking time! Vervolgens klapt de beat lekker in natuurlijk, net zoals bij dat Mortal Kombat liedje.. Klik om te vergroten... Jackell and hyde - Frozen flame"
"Dzy zei: Just a perfect day.. Klik om te vergroten... Zo'n super geniaal nummer ik ga hem meteen weer ff downloaden. Heb hem op me andere comp in veel verschillende uitvoeringen staan echt super liedje en origineel natuurlijk geniaal toppie hier word inderdaad mijn dag weer goed van"