Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt mij inderdaad zonde van je 2C. Maar misschien kan je in je trip rustig wat speeds bijpakken. Maarja beter dan combineren met XTC zou ik zeggen."
"W.F.L. zei: Angramar Temenos zei: Van coke word je een koning. Nee, echt. Klik om te vergroten... Leugens, van nuchter coke word je gewoon tevreden en chill, een koning word je enkel als je erg dronken een lijn neemt. Klik om te vergroten... Je kan je ook van goede coke zonder alcohol een koning voelen. Beter neem je dan LSD, als je een koning wil zijn Maarja dat is mijn mening en ervaring. Om op het topic te blijven: Ik heb zelf geen 2c-b gebruikt, maar het staat zeker wel op mijn lijstje. Ik zou zelf niet snel aan de combi 2c-b / coke denken. Maar ik zou zeggen probeer het eens en lpost je triprapport. Rustig aan."
"Volgens mij is na 2C de 2C-I versie het minst sterk. Dus prima om mee te beginnen. Ik wil ze beide testen maar begin zelf met de 2c-B en dan later een keer de 2C-I. Maar opzich maakt het natuurlijk niet uit. Goed naar de dosering kijken en beetje aanpassen naar je eigen gevoeligheid. Rustig aan."
"PepTalk zei: Het minst sterk? Dat is toch echt totaal afhankelijk van de benodigde dosis x de genomen dosis. Bij 2c's vind ik het grootste verschil de duur van de trip. Verder heeft het allemaal een iets ander karakter, ik vind het te vergelijken met verschillende soorten paddo's. Klik om te vergroten... Ik bedoel het minst sterk bij de geadviseerde dosis. 2C-P, 2C-E, 2C-T-2, 2C-T-7 etc. zijn sterker dan 2C-I. Zo bedoel ik het. Ja tuurlijk als je een hogere dosis gaat nemen is het effect sterker. Maar in beginsel is de trip minder heftig en lang bij een "normale" dosis. Maarja dat is juist mooi die variatie in sterke, dan kun je experimenteren en kijken wat jou ding is. Tenminste zo zie ik het. Rustig aan."
"pascal828 zei: Ik ga vanavond 2C-I uitproberen. Zit eraan te denken om 13mg te snuiven. Kun je 2C-I ook goed bijnemen tijdens de trip? Klik om te vergroten... Nog geen ervaring mee helaas(staat op de planning), ik ben wel benieuwd naar je rapport(ervaring) Have fun.."
"Man.... Ik krijg zin om ook mijn 2C's te voorschijn te houden.. Maar nee ik moet me beheersen. In ieder geval goede ervaringen.. Goed om te lezen.."
"Sublimo zei: Ik had ook een zeer onaangename bodyload bij 2C-I en geen visuals. En dat bij een dosis van 35 mg... Klik om te vergroten... Hmms, klote man. 2C-I staat nog op mijn lijstje, maar dit klinkt niet goed."
"Hmm ik had 2C-I op de planning staan, maar dit klinkt totaal niet interessant. Zonde. Toch wil ik het wel een keer testen. Iemand een tip hoe je de boadyload kan verkleinen?"
"Immo zei: Sublimo zei: Het lijkt wel alsof de meeste mensen die vervelende bodyload ervaren bij 2c-i, als er nu nog visuals waren viel het nog mee, maar zonder de visuals is het echt niet de moeite waard... Klik om te vergroten... Zelf 1 keer 2c-i gebruikt en de bodyload ervaarde ik als erg vervelend, persoonlijk vind ik 2cb fijner. Klik om te vergroten... Zelf nog geen 2C-I gebruikt. Maar de boadyload van 2C-B, 2C-T-7 en 2C-P waren alle drie erg onplezierig. Maar 2C-B was het minst erg achteraf gezien. Als ik alle voors en tegen af weeg dan komt 2C-B als favoriet eruit."
"2C-B & 2C-I"