Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bdankt voor de reacties. Azgaza had het nog doorgegeven. We hadden het uiteindelijk pas rond half 3/3 uur genomen en we waren de hele nacht in iemands huis gebelven. Het was echt geweldig! Ik vond het echt heel leuk. Ik was in het begin wel een beetje zenuwachtig, maar toen het begon te werken was dat helemaal over. Wat wel raar was, dat ik opeens moest overgeven nadat ik een glas cola had gedronken, maar daarna ging het weer helemaal goed, dus zo erg was het ook niet. En over een paar weken ga ik het weer doen.."
"Re: [LSD] 160 micrograms of magic - In love with alice Angramar Temenos zei: Terug bij het feestje zitten we nog een tijdje apart van andere mensen; Ik begin V om een of andere reden extreem "appelig" te vinden. Niet eens dat ik een visual heb dat ze een appel is, maar alles aan haar is extreem.. appelig. Ik blijf dit tegen haar zeggen, en ik denk dat ze me uiteindelijk echt irritant begon te vinden. Ik had het door en stopte ermee, maar toch heb ik daarmee de sfeer van haar een beetje negatief gemaakt. Daar voelde ik me echt lullig over. Klik om te vergroten... Goed report! En ook fijn dat de LSD je zo goed is bevallen Ik vond "Appel-gedoe" helemaal niet zo erg hoor. Eigenlijk vond ik het wel grappig, want ik snap ook wel een beetje hoe je daar op kwam.. :P"
"Re: [LSD] 160 micrograms of magic - In love with alice oh en echt geweldig dat Azgaza prikte met een stokje!! hahaha"
"Hey ik had een vraag.. Ik kan vanavond voor het eerst xtc doen en dat wil ik ook wel, maar ik heb vroeg op de avond een feest met veel alcohol. Heeft dat veel invloed op de xtc? Zo ja, ook als ik niet zo veel drink? En ik hoorde ook dat je van de 1e keer geen kater krijgt, is dat waar? Alvast bedankt"
"Oke bedankt ik laat misschien nog wel weten hoe het was"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten Ik, A en R zaten op een bankje bij het dooie kampvuur op ruigoord en we hadden lsd op en ik zeg: "Elke keer als we de kerk in gaan heb ik het gevoel dat we ijsblokjes zijn en dan straalt de warmte op ons neer en als we dan door die bezwete mensen massa lopen is het nog verkoelend voor hun ook." Op hetzelfde feestje liep ik met A en AT op het weggetje naar de dijk. AT (een beetje bezorgd): "Maar wat moet ik doen als ik thuiskom? En mn vader is er enzo en misschien trip ik nog wel.." ik: "Nee, dan kom je thuis en dan vind je dat fijn. Want het is altijd fijn om thuis te komem." A: "Haha dat is nou echte V. logica""
"hasj wiet alcohol LSD paddo's MDMA"
"Re: Solstice 2008 Ik ga er ook heen samen met Azgaza. En zoals zij al zei, wij kopen gewoon een kaartje aan de deur.."
"alcohol en wiet"