Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Door paar keer xtc gedaan te hebben ben ik er achter gekomen dat ik max 160/180 mg kan nemen over de gehele avond zonder daarna echt mega ziek te worden. Ik begon daardoor ook erg laat op een festival met nemen en wil eigenlijk toch w graag wat eerder beginnen. Ik weeg 77 kilo en wil voor mijn volgende festival anders aanpakken. Ik heb pillen van 80mg ( alles getest) Ik wil dan beginnen met 80 om vervolgens met 30/40 bijnemen en daarna wil ik proberen om met 20mg bij te nemen. Denken jullie dat die 20mg wat zou doen? Of is dat echt een no go en kan je juist beter meer nemen? ( ik merk ook dat het bij mij snel uitwerkt en daarom eerder moet nemen dan 1,5uur /2uur.. En om te voorkomen dat ik te veel neem wil ik proberen met 20mg.. Maar of dat nut heeft? #nieuwschierig #benieuwdnaarervaringen/meningen"
"Dirkjan zei: Dit snap ik dus niet. Ik geloof je hoor, ik geloof dat de pillen 80 mg MDMA bevatten, maar het is vreemd. Stel jezelf even de volgende situatie voor. Je bent het hoofd van een criminele drugs orginisatie, in dit geval een organisatie die dealt in MDMA. Je doel is geld verdienen, zo snel mogelijk, zo efficient mogelijk en zo onzichtbaar mogelijk. Waarom zou je pillen van 80 mg maken? Aannemend dat de normale dosering boven de 80 mg ligt? Waarom niet 120 mg of 150 mg? Dan is 1 enkele pil genoeg voor een gemiddeld mens. Waarom zou je zulke zwakke pillen produceren? Je werkt jezelf tegen in capaciteit, opslag, kwaliteit (mensen gaan het merken) vervoer wordt minder winstgevend, want je moet twee keer zovaak rijden om hetzelfde percentage MDMA te vervoeren. Ik ben geen expert maar 80 mg pillen is gewoon een ontzettend dom idee. Ik zou nooit in die wereld verzeild willen raken maar mocht dat ooit gebeuren zou ik iedereen optrommelen en eens goed de handen uit de mouwen steken. Dit is gewoon een kut idee. Klik om te vergroten... Nou wij hebben al meerdere keren gehad dat de dealer zegt dat ze veel hoger mg bevatten maar omdat wij alles laten testen voor veiligheid en dat is toch echt 80mg ik heb maar 1 keer pillen gehad van 120 en voorderest alleen maar 80mg. Vinden wij ook kut hebben liever ook met meer mg maar als de testlocatie zegt 80 mg dan is dat zo🤣 kan er helaas ook niks anders van maken"
"Mevrouw Pløp zei: Ik heb pillen gehad van 57 mg 🤣 maar ik doe een gokje dat ze volgens de dealer hoger gedoseerd waren. Klik om te vergroten... Nou precies dat. Er word altijd hoger gezegt maar eindstand is dat echt niet meer zo. De pillen van nu zijn zoveel slechter. Wij hebben altijd maar 80mg en 1 keer 120 gehad. Wij balen ook van de uitslag maarja het is nou eenmaal zo 🤣"
"MarcieMarc zei: Bij mij merk ik dat ik na de 2e keer echt wel de euforie kwijt raak en meer vaag wordt. Strak staan, trillende ogen, klapperkaak, dat soort kenmerken. Dat vage is soms wel leuk maar de come-down/kater daarna is echt geen kattenpis. Nee, ik doseer liever in 1x goed (lichaamsgewicht in mg) en daarna (1,5 tot 2 uur later) de helft erbij en accepteer dat het dan ook klaar is. Begin zelf ook altijd wat later, dan heb ik er tot het ende plezier van. Klik om te vergroten... Ja precies... En hoelang houd dat dan aan bij jou? Gewoon 4uur? Of wat langer?"
"Thaanks allemaal! Ik vroeg me af, ik ben momenteel 7kilo afgevallen zal dat eigenlijk ook een verschil zijn met de effecten die je ervaart of totaal niet?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Kunnen inderdaad een heleboel oorzaken zijn en dus niet echt te achterhalen voor ons. Langere pauzes nemen is iets wat vrijwel altijd goed werkt. Zo laat mogelijk op de dag nemen ook, maar snap ook goed dat je niet pas om 19:00 uur of 20:00 uur wilt beginnen. Mijn vriendin had ook dit zelfde “probleem”. Uiteindelijk was een oplossing dat zij een heel klein puntje keta nam als het wat begon uit te werken en dit verlengde het plezier van MDMA aanzienlijk. Wel ga je dan drugs combineren en is dit iets wat eigenlijk nooit aan te raden is. Ook is het dan heel belangrijk dat je weet wat de ketamine kan doen. Uiteindelijk heeft zij ruim anderhalf jaar eens niets gebruikt en gebruikt ze nu 1 of max 2x per jaar MDMA en dat werkt nu eigenlijk altijd goed en lang, voor zo ver MDMA lang werkt natuurlijk. Ik ben zelf al eventjes overgestapt op 6-APB. De langere werkingsduur is voor mij (en vele anderen hier) het grootste pluspunt van dat spul. Misschien is dat eens een poging waard voor jou, aangezien het echt wel aanzienlijk langer effect geeft. Toch zou ik persoonlijk aanraden de frequentie van het gebruik van MDMA of 6-APB zo laag mogelijk te houden en het leukste feest ervoor uit te kiezen om gebruiken. Hoe minder vaak en veel, hoe langer je er lol van gaat houden. Klik om te vergroten... Ja lastig je weet natuurlijk nooit wat de oorzaak is! Zelf wil ik ook niks combineren.. Is er al meer bekend over 6apb?"
"Pollewop zei: Misschien dat wat je ervoor eet? Ik eet meestal niet zo veel, een lichte maaltijd en dan ga ik lekkerder op dan dat ik een vette hap of zware maaltijd eet. Het kan aan alles liggen hè? Heel de setting, of je al moe bent van de werkweek ervoor bijvoorbeeld. De ene keer ga ik ook prima en een andere keer valt het tegen en ben ik er zo uit. Bijpakken heeft dan geen zin. De euforie wordt sowieso minder hoe vaker je gebruikt. Zoals de eerste keer wordt het nooit weer.. Klik om te vergroten... Ja ik eet meestal drie uur van te voren nog wat.. Maar de laatste paar keren dat ik gebruikte werkte het zo snel uit weer en werd. Ik er ziek van. Lees ook veel dat je niet teveel moet nadenken, en denk dat dat ook wel iets is wat meespeelt. Bij mij.. Mocht het zo blijven dan vind ik het ook niet leuk meer en dan stop ik er mee 😜"
"Ik wil dit weekend eigenlijk op het festival later beginnen.. Nu zat ik te denken om eventueel te beginnen met 100 en dan 40 bijnemen en het daar bij te laten Denken jullie dat die 100 dan hard in slaat of toch beter met minder beginnen? Wat zijn Julie ervaringen?"
"80kilo"
"Ja vind het lastig in te schatten, daarom denk ik misschien met een goed begin dosis dat i ket misschien wel langer in blijf? We gaan het zien"