Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik zal mezelf even snel voorstellen. Ik ben fernando 19 jaar oud man. Ik ben dus net begonnen met drugsgebruik en dan gaat het over xtc. Ik lees dus overal dat een pauze van minimaal 2 maanden toch echt wel wordt aangeraden tussen gebruik. Ik heb op 11 juni 2 xtc pillen gebruikt. Dit was de 2e keer xtc voor mij. de eerste keer xtc was nog 3 maanden hiervoor. Nou zijn er heel veel vrienden van mij die over 35 dagen weer naar een rave willen. Mijn vraag is of het nou heel slecht is om niet minimaal 2 maanden te wachten of dat dat wel kan voor 1 keer. Het is niet dat ik hiervan een gewoonte wil gaan maken. Weet niet of dit uitmaakt maar ik heb ook nog nooit een dinsdag dip ervaren zoals mensen dat noemen. alvast bedankt."
"Mevrouw Pløp zei: Ja het kan. Nee het is niet verstandig. Laat je je pillen testen? Oftewel, weet ke hoe hoog je doseert? Twee pillen van 57 mg valt namelijk wel mee, twee pillen van 250mg is zegmaar dik te hoog gedoseerd (tenzij je 250a 333 kilo weegt, in dat geval kruip ik weer in mijn hoekje en heb ik niks gezegd. Klik om te vergroten... De pillen die ik gebruik bevatten 120mg per stuk. Ik weeg 90kg."