Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik kon dit soort trip report van XTC nergens vinden, dus ik vroeg me af of iemand dit ooit eens een keertje heeft gehad. Ik had dus 4 pillen gekocht van de blauwe dominos, ik heb ze niet getest dus ik weet niet hoeveel er in zat. Ik begon om half 9 met een halve, voelde de effecten rond 9 uur - kwart over 9. Ben toen naar de WC gegaan en vervolgens een hele pil geslikt. Het ging heel erg lekker dus rond 10 uur ben ik weer naar de WC gegaan en heb er nog eentje geslikt. 11 uur was mijn laatste pil. Ik was helemaal de weg kwijt, alles ging van wazig naar scherp, ik kon niet meer helder zien wat er allemaal gebeurde. HEb toen een vriend van mij het verteld, die heeft mij toen even ergens afgelegen neergezet met een bekertje water. Gewoon puur omdat ik te hard ging, veel te hard. Heb toen mijn telefoon gepakt, oortjes ingedaan en wat muziek geluisterd en met hem gepraat, inmiddels wisten andere vrienden het ook al want ze kwamen kijken wat er aan de hand was. Gelukkig had ik een zonnebril op dus niet veel mensen merkten iets. Ik had een sweater aan, dus ik had het echt warm dus toen heeft die vriend zijn shirt aan mij gegeven. Ik kon helemaal geen letters lezen op mijn telefoon, het ging allemaal door elkaar en leek op russisch. Typen was ook zowat niet mogelijk, puur omdat de letters op m'n toetsenbord door elkaar gingen. Als ik probeerde scherp te stellen zag ik 10 verschillende visies, allemaal wazig en dan in 1 klein hoekje zag ik het redelijk scherp, maar ik moest uiteraard veel moeite doen om te typen. Ook zag ik alles dubbel en alles bewoog ook, kon ook niet normaal lopen zonder van links naar rechts te gaan. Ben toen even gaan lopen door de straat, ik had het echt veel te warm, het was 1 uur s'nachts, iedereen had het koud en ik zweette me kapot. Ik heb hier geen alcohol bij gedronken, heb dit wel eens een keertje gedaan met 2 pillen op een ander feestje maar dit was toen geeindigd in een bad trip. Heeft iemand dit ook al eens een keertje gehad? Een vriend van mij zei dat ik ook tegen een struik aan het praten was en allemaal onzin heb verteld. Ik herinner me wel heel veel. Ik vond het best wel vet, maar ik had echt bijna geen controle meer over mezelf."
"Dunnetjess33 zei: Je hebt gewoon veel en veel en veel en veel teveel MDMA genomen. Heb jij je überhaupt wel eens ingelezen of verdiept in harddrugs? Als je zo omgaat met drugs en het ook nog "vet" vind kun je beter helemaal kappen met drugs. Lees de link hieronder aub heel goed door. Je bent echt je hersenen aan het frituren en de rest van je lijf naar de gallemiezen aan t helpen. Lees het echt door en sla het op. https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Klik om te vergroten... Ja, ik heb gelezen over XTC en alles. Ik vond het gewoon een vette ervaring, ik weet dat het gevaarlijk is en ben ook niet van plan om het nog een keer te doen."
"Dunnetjess33 zei: Maar wat is dan je vraag precies? Als je zelf al weet dat je veel te veel hebt genomen? Klik om te vergroten... Ik wou de ervaring delen, mijn vraag is of iemand dit ook al eens een keertje heeft gehad? Ik kon het nergens vinden."