#1
Mod knip, niet speculeren over de inhoud van pillen aub.
4 pillen over 2 uur tijd, typisch gevalletje pubers aan de harddrugs.
4 pillen over 2 uur tijd, typisch gevalletje pubers aan de harddrugs.
Je hebt gewoon veel en veel en veel en veel teveel MDMA genomen. Heb jij je überhaupt wel eens ingelezen of verdiept in harddrugs?
Als je zo omgaat met drugs en het ook nog "vet" vind kun je beter helemaal kappen met drugs.
Lees de link hieronder aub heel goed door. Je bent echt je hersenen aan het frituren en de rest van je lijf naar de gallemiezen aan t helpen. Lees het echt door en sla het op.
https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Maar wat is dan je vraag precies? Als je zelf al weet dat je veel te veel hebt genomen?Ja, ik heb gelezen over XTC en alles. Ik vond het gewoon een vette ervaring, ik weet dat het gevaarlijk is en ben ook niet van plan om het nog een keer te doen.
Maar wat is dan je vraag precies? Als je zelf al weet dat je veel te veel hebt genomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."