Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een angstig verhaal, maar bij deze een welverdiend schouderklopje nu je toch de helft van je dosis zelft hebt weten te halveren! Zeker is het nog een lange weg te gaan, maar met de juiste hulp en je eigen doorzettings vermogen moet dit zeker lukken. Ik worstel ook met GHB, in kleine mate maar groot genoeg om deel uit te maken in mijn dagelijkse leven. Ik ben een jonge vrouw, heb een goede baan, een man en kinderen. Mijn eerste heftige GHB verslaving heb ik dmv ambulante hulp thuis overwonnen. Ook diverse keren bij instellingen geweest. Maar er is niks 'mis'. Ook geen aanleiding voor gebruik. Met feesten uit de hand gelopen. Even relaxed ipv een borrel, en zo geschiedde. Alle hulp is afgerond, en nu doe ik het met steun van partner. Ik wens je heel veel succes, en laat je af en toe weten hoe het met je is? Heb je trouwens enig idee hoelang je opgenomen wordt?"
"Fijn te lezen dat je op weg bent naat beter, en in goede handen bent. Veel sterkte"
"Fijn om te lezen! Je doseringen waren ook bijhoorlijk heftig. Ik vind het nog steeds top dat je de helft hebt weten af te bouwen voor je opname! Hoe is het vanacht gegaan, lukt het om weer lekker te slapen? Ik geloof je graag dat het ff wennen is en dat de verveling toeslaat, je bent tenslotte even weg van alles en je omgeving. Hebben jullie dag programma's, of bezoek uren? Stiekem toch proberen te genieten van de rust die je op dit moment ervaart. Strakjes kost het verwerken van het een en ander ook weer de nodige energie van je. Ik modder nog aan om de 4 uur met 2 ml behalve de nacht niet. Waarvan gisteren 2.5. Ik heb de komende dagen even vrij met mijn partner en hij heeft een nieuw schema opgebouwd. Ik verwacht maandag op 0 te staan. Helaas wel meteen die dag aan het werk maar dat is denk ik wel goed voor me. Fijn trouwens dat je af en toe komt updaten. Ik denk vaak aan je heftige verhaal, en aan wat je zélf hebt weten af te bouwen. Ik kan mezelf dan wel een schop onder de kont geven. 8 á 9 ml op een dag is een eitje denk ik dan.. Sterkte!"
"Hi! Wat een vooruitgang, al twee weken clean! ik vandaag mijn tweede dag . Ik voel me hartstikke goed. Vanavond laat ik de 5mg diazepam ook voor wat het is, en ga ik over op de melatonine mocht het nodig zijn. De pammetjes heb ik niet vaak of veel gebruikt ik hoop dat ik niet al teveel last heb van de uitwerking. Ik heb mijn doel bereikt. De ghb is niet meer aan mij besteed, ook niet recreatief. Ik bleeft er telkens weer aan vast hangen. De euforische momentjes zijn mij de nadelen achteraf niet waard. Detox elders was trouwens geen optie in verband met mijn baan. Maar toch bedankt voor het mee denken, en het vertrouwen dat het goed komt ookal kennen we elkaar niet. Waardeer ik wel! Heel veel succes met je vervolg opname! Groetjes"
"Waar ik ook iets aan heb gehad, is de tip van "ideetje". Deze vind je op Google, als je in tikt "ghb thuis afbouwen hoe ik het deed" en hier op het forum staat ook eea aan info. Goodluck"
"Ik zou niet zomaar zelf gaan stunten met diazepam en ghb tegelijk. Misschien eventueel voor de nacht en ze verder zo min mogelijk gebruiken. Misschien ook voor jou een optie om elke dag 0,5 ml af te bouwen op je vaste tijden? En misschien ook wel fijn als er iemand in je omgeving is die je hierin kan steunen. Hoelang ben je al verslaafd? Ik ben in het verleden afgekickt met Diazepam, met begeleiding van een instelling.( ik zat op +/- 6 ml p 4 uur, en kreeg de eerste 3 dagen verdeeld over de dag 40 á 50 mg diazepam toegediend. Mijn tweede poging ook met diazepam maar zonder enige begeleiding , maar ik gebruikte toen vele kleinere dosissen dan voorheen. Uiteindelijk toch helaas weer aan de g beland en afgebouwd met g zelf. Met diazepam durdfe ik het niet meer, dus ik kan je er helaas niet echt bij helpen. Heel veel succes"
"Hoe gaat het vandaag met je?"
"Ik bedoelde eigenlijk de schrijfster van dit topic"
"Top, jij bent echt wel goed op weg zeg! Wat fijn dat je in een fijne groep zit en een intensieve dagbesteding hebt! Met mij gaat het ook super. Vandaag 1 week en 1 dag clean! Ik wil ook nooit meer terug! Ik was benieuwd hoe het met je ging, het was nl een poosje stil. Maar dat geeft niks, ik begrijp dat je het druk hebt. En mijn motto is, geen nieuws, is goed nieuws! Groetjes FedEx"
"Hallo lezers, Het gaat goed met me, dag 2 zonder ghb! Geen klachten, en het meten laat ik voor wat het is. Ik voel me top! De doseringen waren zo laag, dus ik verwacht ook nu geen narigheid meer. Voor mijn lichaam was het teveel om het in een keer te laten. Zoals iemand anders ergens hier schreef, en die instelling heb ik ook: "voor mij geen ghb meer, het korte roesje is de ellende daarna mij niet waard". In mijn geval zorgt dat ervoor dat ik er wel af blijf met mijn vingers. Helaas ook niet meer bij sommige gelegenheden, ik weet dat het voor mij niet werkt, en dan moeilijk kan stoppen. Vanavond stap ik van 5 mg diazepam over naar melatonine. Ik vind het waanzinnig knap van degenen die het wel sporadisch kunnen gebruiken. Groetjes FedEx"