Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Efexxor...da's geen antideppresiva maar een paardenmiddel...maar ik zou idd niet zomaar overswitchen naar eigen middelen...geen idee wat jou klachten waren maar als je dat voorgeschreven kreeg moet je wel heel goed opletten wat je er allemaal bij gaat doen..."