Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Phencyclidine: PCP- Angel Dust- Ozone- Surfer"
"Eckster C zei: speed : spoj snellen wittn vitesse xtc : broeken (-> zie merken versace enzo) smikkels met spikkels adam X E ex snoepjes mdma : kristal puren visuele amf coke: sos sneeuw neus-snoep ketamine : keet special K kellogs kat valium enzovooooort free base : op de fles Klik om te vergroten... Wel coole bijnamen"
"Laterzzz. Ga nu slapen [is geen hobby, maar gelukkig werkt mijn biologische clock nog goed na al die jaren]."
"|___tHe_ Flashbulb_______|: Lucid Bass II bReaKcOrEbReaKcOrEbReaKcOrEbReaKcOrEbReaKcOrEbbReaKcOrEReaKcOrEbReaKcOrEbReaKcOrEbReaKcOrEbReaKcOrEbReaKbReabReaKcOrEKcOrEcOrEbReaKcOrEbReaKcOrE"
"Hoe kan ik mijn vrouw aan een lijntje krijgen? Klik om te vergroten... Lol"
"6 dagen, vind ik lang genoeg eigenlijk.. ken iemand die 26 dagen wakker is gebleven op de rechtsdraaiende amphetamine"
"Doodkapje zei: Doodkapje zei: 3dagen/2nachten. geen rust, geen eten. enkel drinken. Klik om te vergroten... laatste x 6dagen/5nachten. beetje rust, beetje eten, beetje drinken.... totally fucked up Klik om te vergroten... Ja fucked up, zeg dat wel na 6 nachten wakker heb dit ook vaker gedaan..."
"Yep! Ook mee eens! Heb zelf voor het eerst sinds jaren weer wat gehad. Ben al twee dagen wakker, maar voor mij hoeft het niet meer. __FairLighT__"
"Japi-10 zei: Ik had eerst ook wel is verstopte neus. Maar hoe fijner ik ze maak de lijn hoe minder me neus verstopt is. Laatst keren nooit meer last van gehad. Maar kan ook toeval wezen. Wie zal het zeggen Klik om te vergroten... Nou, dat denk ik niet. Ik had ook dit probleem met lijnen die ik niet goed fijn had gemaakt."
"Yep, is zeker een heftig goedje. Vroeger vaak gehad. Ben een keer 5 dagen wakker geweest op 2 gram. Op de vijfde dag had ik zelfs mijn pupillen nog enorm groot. Heb tegenwoordig liever een biertje."