Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi report, dit soort reports lees ik eigenlijk liever dan dignen over visuals enzo, gewoon een verslag van een feest. :P Et verslag zelf is misschien een beetje vreemd, je roept allerlei dingen en ligt op de stoep enzo, ik zou me eerder schamen de dag erop dan dat ik het leuk vond. Maar goed toch leuk om een keer meegemaakt te hebben? =o"